Ziņas vieglajā valodā 13. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13. jūnijā.

Daudzās ar "ABLV" banku saistītās vietās šodien bija ieradušies izmeklētāji

Ziņas vieglajā valodā 13. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Šodien daudzās ar ABLV banku saistītās vietās bija ieradušies izmeklētāji. Viņiem ir aizdomas, ka ABLV banka iesaistījās nelikumīgos darījumos ar ļoti lielu naudu. Runa varētu būt par vairākiem simtiem miljonu eiro. Vairākus cilvēkus šodien aizturēja. ABLV banka vairs nedarbojas.

Latvijā vēl viens cilvēks no Covid-19 miris

Latvijā vakar atklāja vienu saslimšanas gadījumu ar Covid-19. Viens cilvēks ar Covid-19 arī miris. Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati. Veica apmēram 1400 testu.

No nākamās nedēļas atkal būs spēkā visas atlaides Rīgas sabiedriskajā transportā

No nākamās nedēļas atkal būs spēkā visas atlaides Rīgas sabiedriskajā transportā. Atlaides būs tieši tādas pašas, kā pirms ārkārtējās situācijas, sola „Rīgas satiksme”. Sabiedriskā transporta biļeti ar atlaidi varēs nopirkt pensionāri, skolēni un citi. Transportlīdzekļu vadītāji kādu laiku biļetes vēl nepārdos.

No 14. jūnija vilcieni Latvijā brauks pēc vasaras sezonas grafika

No rītdienas vilcieni Latvijā brauks pēc vasaras sezonas grafika. Būs papildu vilcieni Jūrmalas un Saulkrastu virzienā. Tur ir atpūtnieku iecienītas pludmales. Nedēļas nogalēs arī būs jauni vilcienu reisi starp Rīgu un Valmieru. Atjaunoti arī vilcienu reisi Dubultu, Carnikavas, Ogres/Lielvārdes un Jelgavas virzienā. Šie vilcieni bija atcelti ārkārtējās situācijas laikā.

No nākamās nedēļas rīdzinieki varēs pieteikties bezmaksas latviešu valodas apguves kursiem

No nākamās nedēļas rīdzinieki varēs pieteikties bezmaksas latviešu valodas apguves kursiem. Rīgas iedzīvotāji kursos varēs iemācīties latviešu valodu A un B līmenī. Tas ir pamata līmenis un vidējais līmenis. Kursiem varēs pieteikties Rīgā deklarētie iedzīvotāji. Būs piecas mācību grupas. Valodas kursi notiks rudenī Kaņiera un Baznīcas ielā. Šie kursi nav domāti skolēniem un bezdarbniekiem.

No šodienas Polija atcēla kontroli uz savām robežām

No šodienas Polija atcēla kontroli uz savām robežām ar citām Eiropas Savienības valstīm. Pēc iebraukšanas Polijā nebūs jāievēro divu nedēļu pašizolācija jeb aizliegums satikties klātienē ar citiem cilvēkiem. Drīz Polija atjaunos arī starptautiskos lidojumus. Polijā ar Covid-19 ir saslimuši 28 tūkstoši cilvēku. Vairāk nekā tūkstotis saslimušo ir miruši.

Vācija atcels ierobežojumus sezonas viesstrādnieku iebraukšanai

Vācija atcels ierobežojumus sezonas viesstrādnieku iebraukšanai. Vācijā vajadzīgi lauksaimniecības strādnieki. Iebraukšanas ierobežojumus Vācija ieviesa, lai valstī neizplatītos Covid-19. Taču no nākamās otrdienas (16.jūnija) līdz gada beigām sezonas strādnieki no Eiropas Savienības un Šengenas zonas atkal drīkstēs brīvi iebraukt Vācijā. Viņi varēs palīdzēt ražas novākšanā. Katru gadu Vācijā strādā apmēram 300 000 sezonas strādnieku.

Latīņamerikā visvairāk koronavīruss skāris Brazīliju

Pēdējās dienās ir ļoti daudz saslimšanas gadījumu ar Covid-19 Latīņamerikā. Visvairāk vīruss šajā reģionā skāris Brazīliju. Šajā valstī ir otrs lielākais mirušo skaits ar Covid-19 pasaulē. Visvairāk ar Covid-19 miruši cilvēki Amerikā. Nedaudz mazāk ar korona-vīrusu miruši cilvēki Lielbritānijā.

Pirmās formulas sacensības šogad varētu notikt arī Portugālē

Pirmās formulas sacensības šogad varētu notikt arī Portugālē. Iespējams, divi posmi notiks uz Algarves lielceļa. Šo ieceri sacensību rīkotāji oficiāli vēl neapstiprina. Šogad jau atcēla Pirmās formulas pasaules čempionāta posmus Azerbaidžānā, Singapūrā un Japānā. Tuvākās sacensības notiks 5.jūlijā Austrijā. Pirmās formulas sezona varētu noslēgties decembrī.

Svētdien no rīta vietām Latgalē būs lietus, pēcpusdienā - gandrīz visā Latvijā

Laika ziņas… Šonakt Latvijā bez nokrišņiem. Rīt no rīta vietām Latgalē būs lietus. Pēcpusdienā lietus būs gandrīz visā Latvijā. Valsts austrumos būs arī pērkona negaiss. Pūtīs ziemeļaustrumu, ziemeļu vējš 4-9 m/s, brāzmās līdz 15 m/s. Gaisa temperatūra šonakt +9…+14°, rīt dienā +17…+22°. Rīgā šonakt un rīt dienā skaidrs laiks, pēcpusdienā mākoņu kļūs vairāk. Rīt vēlā pēcpusdienā būs lietus. Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +13…+14°, rīt dienā +20…+22°. Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti