Ziņas vieglajā valodā 13. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 13. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvija saņem “Johnson&Johnson” vakcīnas, bet tās neizmantos

Ātrāk, nekā plānots, Latvija otrdien, 13. aprīlī, saņēma “Johnson&Johnson” vakcīnas, taču pagaidām tās nevarēs izmantot.

Tā rīkoties aicina ražotājs, kurš apturēja vakcīnas izplatīšanu Eiropā.

Tas tāpēc, lai izmeklētu, kādēļ retos gadījumos veidojas trombi.

Tie ir līdzīgi, par kādiem runāja „AstraZeneca” ražotās potes gadījumā.

Arī ASV uz laiku neizmantos “Johnson&Johnson” ražotās vakcīnas.

No gandrīz septiņiem miljoniem iedzīvotāju, kas Amerikā jau saņēma šo vakcīnu, trombi izveidojās sešām sievietēm.

Valdība neapmierināta ar vakcināciju Latvijā

Valdība kļūst aizvien neapmierinātāka ar vakcinācijas gaitu Latvijā.

Visvairāk iebildumu bija par to, ka paliek neizlietotas vakcīnas.

Tikmēr ģimenes ārstiem Latvijā šobrīd trūkst vakcīnu.

Veselības ministrs taisnojās, ka dara visu, lai potes cilvēki saņemtu pēc iespējas ātrāk.

Vakcinācijas centros atsevišķos gadījumos varēs potēt arī cilvēkus ārpus prioritārajām grupām.

Ministrs: Daugavpilī nevarēs izvēlēties vakcīnu

Daugavpilī pašvaldība un slimnīca paziņoja, ka tur būs iespēja izvēlēties vakcīnu.

Veselības ministrs saka, ka tas ir pārpratums un priekšvēlēšanu solījumi.

Viņš uzsver, ka Latvijā nav un, visticamāk, arī nebūs iespēju izvēlēties vakcīnu.

Veselības ministrs Daniels Pavļuts (“Attīstībai/Par”).
Veselības ministrs Daniels Pavļuts (“Attīstībai/Par”).

Latvijā - 537 jauni Covid-19 gadījumi; miruši 12 cilvēki

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 537 jaunus Covid-19 gadījumus, miruši 12 cilvēki.

Ar Covid-19 Latvijā slimo nemainīgi daudz cilvēku.

Šobrīd pavisam nedaudz, tomēr pamazām saslimstība pieaug.

Jau ceturto nedēļu pēc kārtas pieaug no ārzemēm ievesto gadījumu skaits.

VK: Covid-19 atbalsts palielināja lauksaimnieku ieņēmumus

Covid-19 krīzes atbalstu valsts dāsni maksāja arī zemniekiem.

Zemkopības ministrija prognozēja, ka lauksaimniekiem krīzē ies daudz sliktāk, nekā beigās izrādījās.

Līdz ar to daļa zemnieku varēja vienkārši palielināt ieņēmumus.

Tā secināja Valsts kontrole.

Zemkopības ministrija nepiekrīt, ka atbalsts bija par lielu.

Krievijas kuģis atstājis Liepājas ostu

Krievijas kuģis, kura īpašnieks iekļauts ASV sankciju sarakstos, ir pametis Liepājas ostu.

Kuģim tur veica nelielu tehnisko apkopi.

Ostā uzsver, ka bija visas atļaujas, lai šo kuģi ielaistu.

Savukārt viens no Nacionālās apvienības deputātiem Saeimas komisijā sola prasīt skaidrojumu, kādēļ kuģi ielaida.

Viņaprāt, tas nav Latvijas interesēs.

Terehovā apgrūtināta muitas kontrole

Terehovas muitas kontroles punktā šobrīd darbs ir apgrūtināts.

Tur trūkst darbinieku, jo iepriekš aizturēja 29 muitas amatpersonas.

Tas notika aizdomās par korupciju.

Terehovas punktā tagad gaida papildspēkus arī no Rīgas.

Brīdina Krieviju nepulcēt karaspēku pie Ukrainas

ASV un NATO brīdina Krieviju pārtraukt pulcēt karaspēku pie Ukrainas.

ASV prezidents Džo Baidens pa tālruni sazinājās ar Krievijas līderi Vladimiru Putinu.

Viņš uzsvēra stingro atbalstu Ukrainas suverenitātei.

Savukārt Krievijas aizsardzības ministrs paziņoja par NATO karaspēka pulcēšanu pie Krievijas robežas.

Tas esot skaidri vērsts pret Krieviju.

ASV prezidents Džo Baidens. 2021. gada marts.
ASV prezidents Džo Baidens. 2021. gada marts.

ASV atliks karavīru izvešanu no Afganistānas

ASV līdz 11. septembrim atliks karavīru izvešanu no Afganistānas.

Tas nozīmē, ka amerikāņu karavīri paliks tur ilgāk.

Iepriekšējā Baltā nama administrācija vienojās ar talibiem, ka karavīrus izvedīs līdz maijam.

Jaunais termiņš būs simbolisks noslēgums ilgākajam karam ASV vēsturē.

Tie ir tieši 20 gadi pēc 2001. gada 11. septembra teroraktiem, kas sākotnēji izraisīja ASV iebrukumu Afganistānā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Lai skatītu šo resursu, mums ir nepieciešama jūsu piekrišana sīkdatnēm.

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti