Ziņas vieglajā valodā 13. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 13. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 13. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijas Zemnieku savienību turpmāk vadīs Armands Krauze

Latvijas Zemnieku savienību turpmāk vadīs Armands Krauze.

Viņu ievēlēja partijas kongresā.

Līdz šim ilgus gadus partiju vadīja Augusts Brigmanis.

Tagad viņš būs priekšsēdētāja vietnieks.

Jaunievēlētais Latvijas Zemnieku savienības vadītājs Armands Krauze saka, ka tagad partijai sācies jauns posms.

Tai būs jauna valde un jauni mērķi.

Nenotiek "KPV LV" biedru sapulce, jo par maz cilvēku

Šodien bija paredzēta partijas "KPV LV" biedru sapulce.

Tajā bija plānots spriests par partijas domes izveidi.

Taču sapulce nenotika, jo uz to neieradās nepieciešamais biedru skaits.

Šī jau ir otrā reize, kad sapulce nenotiek kvoruma trūkuma dēļ.

Taču partijas "KPV LV" līderis Artuss Kaimiņš ir pārliecināts, ka partijai ir izdevies nostiprināt savas rindas.

Aktīvi piesakās lielajai sakopšanai

Iedzīvotāji aktīvi piesakās Lielajai talkai.

Tā notiks pēc divām nedēļām.

Jau pieteiktas vairāk nekā 600 talkas vietu.

Talkas rīkotāji domā, ka talcinieku šogad būs tik pat daudz, cik iepriekšējos gadus.

Talkas vietas Lielās talkas mājas lapā var reģistrēt līdz 24. aprīlim.

Ziemeļkorejas līderis prasa ASV piekāpties

Ziemeļkorejas līderis Kim Čenuns ir gatavs atkal tikties ar ASV prezidentu Donaldu Trampu. Taču Kims grib, lai Amerikas Savienotās Valstis kļūs piekāpīgākas. Kims ir gatavs gaidīt līdz gada beigām. ASV prezidents Tramps gan norādījis, ka sankcijas pret Phenjanu neatcels.

Pāvests brīdina par atkarību no mobilajiem telefoniem

Romas Katoļu baznīcas pāvests Francisks brīdina par atkarību no mobilajiem telefoniem.

Līdz ar šo atkarību cilvēks zaudē brīvību, uzskata pāvests.

Sarunā ar jauniešiem pāvests teica, ka mobilie telefoni lieliski palīdz.

Tie ir jālieto.

Bet nevajag kļūt par mobilo telefonu vergiem.

Pāvests mudināja nebaidīties no klusuma, un atvēliet laiku pabūt vienam.

Evakuē "Līvu akvaparku"

Šodien "Līvu akvaparkā" Jūrmalā evakuēja visus apmeklētājus.

Piecstāvu ēkā bija jūtams sadūmojums.

Ēkas pirmajā stāvā dega elektrības vadi.

Darbinieki paši nodzēsa uguni.

Lai arī ugunsgrēks bija neliels, visiem akvaparka apmeklētājiem telpas bija jāatstāj.

Daudziem nācās ēku pamest pludmales tērpos.

Cēsu "Lekrings" izcīna bronzu Florbola līgā

Cēsu "Lekrings" komanda šodien "Arēnā Rīga" izcīnīja bronzas medaļas Florbola līgas vīriešu turnīrā.

Cīņā par trešo vietu "Lekrings" ar 6:4 uzvarēja "Talsu”komandu.

Latvijas svarcēlājam labs rezultāts Eiropas čempionātā

Latvijas svarcēlājs Artūrs Plēsnieks šodien Gruzijā izcīnīja ceturto vietu Eiropas čempionātā.

Svara kategorijā līdz 109 kilogramiem raušanā Plēsnieks pacēla 180 kilogramus, bet grūšanā tika galā ar 225 kilogramiem, summā paceļot 405 kilogramus.

Svētdien vēss un sauss

Svētdien Latvijā būs dzestrs un sauss laiks.

Mākoņi daļēji klās debesis.

Pūtīs lēns līdz mērens ziemeļaustrumu vējš.

Gaisa temperatūra naktī pazemināsies līdz +1..-5 grādiem.

Dienā būs +5..+10 grādi.

Rīgā gaisa temperatūra naktī svārstīsies ap nulli; dienā saule gaisu sasildīs līdz +9 grādiem, jūras malā - līdz +5 grādiem. Laika tips otrais - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti