Ziņas vieglajā valodā 11.jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 11.jūnijā.

 

Ziņas vieglajā valodā 11.jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijā brīdina par karstumu

Latvijā šogad pirmo reizi izsludināja otrās pakāpes brīdinājumu.
Tas būs spēkā trīs dienas.

Tādējādi meteorologi pievērš uzmanību karstajiem laika apstākļiem.
Brīdinājums attieksies uz dienvidu daļu.
Tur laika apstākļi būs bīstami.

Pārējā valstī tie gaidāmi pasliktināti.

Speciālisti atgādina par piesardzību.

Karsts un mitrs gaiss Latvijā būs līdz svētdienai.
Tā liecina prognozes.

Samazinās bezdarba līmenis

Bezdarba līmenis Latvijā maija beigās samazinājās.
Tas bija 6,1%.

Maija beigās kopumā bija vairāk nekā 56 000 bezdarbnieku.
Tas bija par gandrīz 3000 mazāk nekā mēnesi iepriekš.
Tā informēja Nodarbinātības valsts aģentūrā.

"KPV LV" ministri maina parlamentāros sekretārus

Trīs politiķiem no partijas „KPV LV” ir jauni parlamentārie sekretāri.
Izmaiņas notika Labklājības, Ekonomikas un Iekšlietu ministrijās.
Attiecīgo nozaru vadītāji iepriekšējos speciālistus atlaida.

Eirokomisāra amatam virza Dombrovski

Valdis Dombrovskis
Valdis Dombrovskis

Valdība eirokomisāra amatam atkārtoti virza Valdi Dombrovski.
Viņš pārstāv partiju „Jaunā Vienotība”.

Politiskais spēks Eiropas Parlamenta balsojumā ieguva lielāko vēlētāju atbalstu.

 Izbeidz lietu pret Krievija aizturēto žurnālistu Golunovu

Krievijā izbeidza lietu pret žurnālistu Ivanu Golunovu.
Viņš strādāja portālā „Meduza”.

Golunovs pētīja un rakstīja par korupciju Krievijā.

Tomēr viņu aizvadītajā nedēļā aizturēja.
Žurnālistu vainu nepierādīja.

Tādējādi Golunovu otrdien atbrīvoja no mājas aresta.

Neatkarīgie žurnālisti un cilvēktiesību aktīvisti arestu uzskata par politiski motivētu.
 

Šī iemesla dēļ arī Latvijā notika pikets pie Krievijas vēstniecības.
Tajā piedalījās aptuveni 100 pārstāvji no Latvijas medijiem.

Moldovā neatlaidīs parlamentu

Moldovā neatlaidīs parlamentu.
Tā nolēma prezidents Igors Dodons.

Viņš anulēja iepriekšējo rīkojumu.
Šāds solis pastiprinās politisko krīzi valstī.

Tā Moldovā ir kopš parlamenta vēlēšanām februārī.

 Ungārija no Donavas izceļ nogrimušo kuģi

Ungārijā no Donavas upes izcēla avarējušo kuģi.
Glābšanas dienesti arī atrada vairāku pasažieru mirstīgās atliekas.

Kruīza kuģa katastrofa galvaspilsētā Budapeštā notika maija beigās.
Tajā dzīvību zaudēja 28 cilvēki.

Tokijā olimpisko spēļu pjedestāli būs no pārstrādātās plastmasas

Tokijas olimpisko spēļu goda pjedestālus veidos no pārstrādātas plastmasas.

100 paaugstinājumu izveidei materiāla atkritumus ievāks no aptuveni 2000 veikaliem.

Par to informēja sacensību rīkotāji.

Bērnu slimnīcā viesojas NBA spēlētāji

Bērnu slimnīcā viesojās Nacionālās basketbola asociācijas spēlētāji.

Kristaps Porziņģis, Rodions Kurucs, kā arī Dairis un Dāvis Bertāni iepriecināja vasaras brīvlaikā nonākušos slimnīcā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti