Ziņas vieglajā valodā 11. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 11 mēnešiem.

Ziņas vieglajā valodā 11. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 11. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Apcietina deputātu Ādamsonu

Spiegošanā Krievijas labā vainotais Saeimas deputāts Jānis Ādamsons pēc Rīgas pilsētas Vidzemes prie...
Spiegošanā Krievijas labā vainotais Saeimas deputāts Jānis Ādamsons pēc Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesas sprieduma. 2021. gada 11. jūnijs.

Tiesa apcietināja Saeimas deputātu Jāni Ādamsonu ("Saskaņa").

Apcietinājums Ādamsonam piemērots kā drošības līdzeklis.

Deputātu tur aizdomās par spiegošanu Krievijas labā.

Līdz ar Ādamsonu apcietināta vēl kāda persona.

Apcietinātie tiesas lēmumu var pārsūdzēt.

 

Noraidīja 7 sūdzības par vēlēšanām

Centrālā vēlēšanu komisija izskatīja septiņas sūdzības par aizvadīto pašvaldību vēlēšanu rezultātiem.

Sūdzības par vēlēšanu norisi Centrālā vēlēšanu komisija noraidīja.

Sūdzības par iespējamiem aģitācijas pārkāpumiem un vēlētāju uzpirkšanu pārsūtīja Valsts drošības dienestam un Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam.

Centrālā vēlēšanu komisija atļāva Jūrmalā neievēlētajam Romānam Mežeckim no Zaļo un Zemnieku savienības apskatīt vēlēšanu zīmes.

Mežeckim pietrūka trīs balsu, lai iekļūtu domē.

 

Rudenī cer atgriezties skolās klātienē

Nākamais mācību gads ir jāsāk ar darbu klātienē.

Tā domā gan skolotāji, gan jaunā izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece no Jaunās konservatīvās partijas.

Ministre tikās ar Latvijas Izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības priekšsēdētāju Ingu Vanagu.

Viens no galvenajiem jautājumiem bija pedagogu vakcinācija pret Covid-19.

Ministre ir satraukusies par skolotāju lēno potēšanās tempu.

Līdz šim vakcīnu saņēmusi vien nepilna puse skolotāju.

Arodbiedrības vadītāja uzskata, ka vakcinācijas tempus var uzlabot ar izskaidrošanu, nevis piespiešanu.

 

Sarūk saslimstība ar Covid-19

Saslimstība ar Covid-19 Latvijā turpina mazināties.

Atklāti 178 jauni Covid-19 gadījumi un seši saslimušie miruši.

Saslimstības divu nedēļu kumulatīvais rādītājs samazinājies līdz 166,4 gadījumiem.

Arī slimnīcās samazinās Covid-19 pacientu skaits.

Patlaban slimnīcās ārstējas 322 Covid-19 pacienti. 57 ir smaga slimības gaita.

 

Krievijā pieaug saslimstība ar Covid-19

Krievijā strauji pieaug inficēšanās ar Covid-19.

Ļoti daudz saslimušo ir galvaspilsētā Maskavā.

Maskavā iekārto jaunas Covid-19 slimnīcas.

Pašlaik galvaspilsētas slimnīcās ārstējas gandrīz 10 tūkstoši Covid-19 pacientu.

Taču varasiestādes mājsēdi neievieš.

Cilvēkiem visās sabiedriskās vietās jānēsā sejas maskas.

Valdība arī aicina cilvēkus vakcinēties pret Covid-19.

Taču cilvēki vakcinēties negrib.

Līdz šim vienu Covid-19 poti saņēmuši tikai 12% Krievijas iedzīvotāju.

 

Tiekas 7 attīstītāko valstu līderi

Pasaules septiņu attīstītāko valstu vadītāji tiekas Kornvolas grāfistē Lielbritānijā.

Tie ir Kanādas, Francijas, Vācijas, Itālijas, Japānas, ASV, Lielbritānijas līderi.

Viņi runā par ekonomikas atgūšanos pēc pandēmijas un vakcīnām pret Covid-19.

Valstis jau solījušas nabadzīgajām valstīm ziedot vienu miljardu vakcīnu devu.

 

Purvīša balvu saņem māksliniece Amanda Ziemele

Šogad godalgu "Purvīša balva 2021" ieguva māksliniece Amanda Ziemele par personālizstādi "Kvantu matu implanti".

Žūrija uzskata, ka viņai piemīt reti sastopams, ļoti oriģināls skatījums uz glezniecību.

Viņa pati uzsver, ka viņas izstāde nav par zinātni un fiziku, bet gan par dzīves un pasaules likumsakarībām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti