SPKC: Saslimstība ar Covid-19 ir decembra līmenī
Vairākas nedēļas pēc kārtas pieaug saslimstība ar Covid-19.
Slimību profilakses un kontroles centrā secina, ka patlaban cilvēki slimo tāpat kā pagājušā gada decembrī.
Toreiz valdība izsludināja ārkārtējo situāciju.
Mediķi aicina politiķu šajos apstākļos nemazināt drošības pasākumus, jo slimnīcās ir ļoti daudz Covid-19 pacientu.
Veselības ministrs Daniels Pavļuts ("Attīstībai/Par") rosina domāt par vēl stingrākiem ierobežojumiem.
Kariņš: Stingrāku Covid-19 ierobežojumu, visticamāk, nebūs
Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") uzskata, ka stingrāki ierobežojumi nebūs vajadzīgi, jo arvien vairāk cilvēku vakcinējas.
Kariņš domā, ka valdība ceturtdien nelems par jauniem ierobežojumiem.
Valdība varētu lemt par ierobežojumu atcelšanu Covid-19 vakcinētiem cilvēkiem.
Kariņš mudina visus vakcinēties.
Patlaban pirmo poti pret Covid-19 saņēmuši 17%, bet abas potes saņēmuši 5% Latvijas iedzīvotāju.
Latvijā - 338 jauni Covid-19 slimnieki
Aizvadītajā diennaktī Latvijā apstiprināti 338 jauni Covid-19 gadījumi.
Miris viens saslimušais.
Veikti gandrīz 5800 testu, un pozitīvi bija 5,9%.
Slimnīcās nonāca 59 Covid-19 pacienti.
Slimnieku skaits stacionāros pieaudzis līdz 681.
Levits tiekas ar pāvestu
Valsts prezidents Egils Levits pirmdien, 10. maijā, Vatikānā tikās ar pāvestu Francisku.
Viņi galvenokārt runāja par sociālajiem un nevienlīdzības jautājumiem.
Levits uzskata, ka tikšanās ir svarīga Latvijas ārpolitikai.
Vatikāns ir valsts ar dubultu nozīmi.
Tā ir valsts kā jebkura cita valsts.
Taču vienlaikus tā ir arī pasaules garīgais spēks.
To uzsver Levits.
Jeruzalemē sadursmēs simtiem ievainoto
Pirmdien, 10. maijā, Jeruzalemē pie Aksas mošejas notika sadursmes starp palestīniešu dievlūdzējiem un Izraēlas policiju.
Sadursmēs ievainoti vairāki simti cilvēku.
Gan izraēliešiem, gan palestīniešiem šogad ir svētki vienā laikā.
Aksas mošeju un tās atrašanās vietu abas tautas uzskata par svētvietu un vēlas to tikai sev.
Eiropas Savienība, Krievija, ASV, ANO un pāvests Francisks aicinājuši Izraēlu un palestīniešus saglabāt mieru.
Spānija pēc ārkārtējas situācijas atcelšanas – ballītes ielās
Spānijas pilsētās notikušas masveida ielu ballītes.
Spānijā atcelta ārkārtējā situācija, un cilvēki devās ārā priecāties.
Cilvēki nav valkājuši sejas maskas un nav ievērojuši distancēšanos.
Spānijas valdība aicina cilvēkus būt “atbildīgiem”.
Vīrusa draudi pastāv, un drošības pasākumi jāievēro.
Spānijā vairāk nekā pusgadu cilvēkiem bija jāievēro komandantstunda.
Bija aizliegts ceļot starp reģioniem.
Kiprā ļauj ieceļot 65 valstīm vakcinētajiem pret Covid-19
Kiprā no pirmdienas, 10. maija, drīkst ieceļot pret Covid-19 vakcinēti cilvēki no 65 pasaules valstīm.
Ceļotājiem nebūs vajadzīgs Covid-19 tests, un nebūs jāievēro karantīna.
Ieceļošana ir atļauta, kaut arī valstī ir daudz saslimušo ar Covid-19.
Pandēmijas dēļ ļoti cietusi Kipras tūrisma nozare.
Tagad valdība vēlas, lai tā atsāktu pelnīt.