Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 1. februārī

Ziņas vieglajā valodā 1. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 1. februārīPārsla Saktiņa

 

 

Lems par ārkārtējās situācijas pagarināšanu

Valdība šonedēļ plāno lemt par ārkārtējās situācijas pagarināšanu.

Svētdien, 7. februārī, noslēgsies Covid-19 izplatības dēļ noteiktais ārkārtējās situācijas termiņš.

Valdības partijām ir savi piedāvājumi, taču jāpanāk vienots viedoklis par Covid-19 ierobežojumiem.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") gan atzīst, ka saslimstības līmenis ar Covid-19 ir augsts, tāpēc nevar pieļaut lielāku cilvēku pulcēšanos.

 

Covid-19 infekciju Latvijā atklāj vēl 411 cilvēkiem

Latvijā Covid-19 atklāts vēl 411 cilvēkiem, miruši septiņi.

Aizvadītajā diennaktī pārbaudīja gandrīz 4000, no kuriem pozitīvi bija 10,4% testu.

Slimnīcās ārstējas 1097 Covid-19 slimnieki.

Smagā stāvoklī ir 109 pacienti.

 

Nākamnedēļ paredzēta "AstraZeneca" vakcīnu piegāde

Patlaban Latvijā vakcinēties pret Covid-19 var tikai tie, kas saņēmuši pirmo vakcīnas devu.

Otrajai vakcinācijai ir rezervētas "Pfizer" un vakar saņemtās „Moderna” vakcīnas.

Nākamnedēļ paredzēta “AstraZeneca” vakcīnu piegāde.

Līdz šim abas potes saņēmuši vairāk nekā 6400 cilvēku.

 

"AstraZeneca" līdz marta beigām ES piegādās 40 miljonus vakcīnas 

Līdz marta beigām zāļu ražotājs "AstraZeneca" Eiropas Savienībai sola piegādāt 40 miljonus vakcīnas devu.

Tas ir par 9 miljoniem vairāk nekā solīja pirms nedēļas.

Tomēr tā ir tikai puse no līgumā paredzētā.

Eiropas Komisija turpina runāt ar zāļu ražotājiem, lai tie paātrina zāļu piegādes.

 

"Tet" pārtrauc pārraidīt piecus Krievijas TV kanālus

Uzņēmums "Tet" pārtrauc pārraidīt piecus Krievijas televīzijas kanālus: "PBK", "NTV Mir", "Ren TV Baltija", "Kinokomedija" un "Kinomiks".

Krievijas kanālu izplatītājs neatklāj, kas ir uzņēmuma īpašnieks.

Tāpēc sadarbība pārtraukta.

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome uzskata, ka uzņēmums "Tet" rīkojas pareizi.

 

Krievijā stingrāk vēršas pret sociālajiem tīkliem

Krievijā no šodienas sociālo tīklu operatoriem ir pienākums meklēt un bloķēt aicinājumus piedalīties neatļautās demonstrācijās.

Tieši internetā pēdējā laikā izplatās aicinājumi uz protestiem apcietinātā opozīcijas līdera Alekseja Navaļnija atbalstam.

Varasiestādes jau piemērojušas naudas sodu kompānijām "Facebook", "Twitter" un "YouTube".

 

Itālijā atvieglo cīņā ar Covid-19 noteiktos ierobežojumus

Itālijā dienā ir atvērti bāri un restorāni. Cilvēki drīkst apmeklēt muzejus un brīvāk ceļot.

Taču tajos Itālijas reģionos, kur ir augsts inficēšanās risks, ierobežojumi ir stingri.

Visā Itālijā naktī ir komandantstunda, cilvēkiem publiskās vietās jānēsā maskas un jādistancējas vienam no otra.

 

Parīzē draud pārplūst Sēna

Francijas galvaspilsētā Parīzē šodien norobežoti vairāki posmi Sēnas krastos, jo upe draud pārplūst.

Vairāki tuneļi un celiņi upes krastos jau ir pārplūduši.

Slēgta ir arī mākslīgā sala, kas atrodas upē netālu no Eifeļa torņa.

Parīzē pēdējās dienās spēcīgi lijis, tāpēc Sēnā cēlies ūdens līmenis.

 

Laika ziņas

Otrdien Latvijā gaidāms lielākoties mākoņains laiks.

Rīt pēcpusdienā daudzviet rietumu un centrālajos rajonos snigs, atsevišķos posmos ceļi būs slideni.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 3-8 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī -3…-8 grādi, dienvidaustrumos -9…-13 grādi.

Dienā -2…-4 grādi.

Rīgā rīt vēlā pēcpusdienā snigs.

Dienvidu, dienvidaustrumu vējš 3-7 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī -5…-6 grādi, dienā -2…-4 grādi.

Laika tips 2. - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt