Ziņas vieglajā valodā 26. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 26. jūnijā. 

 

Ziņas vieglajā valodā 26. jūnijā. 
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Prigožins nācis klajā ar jaunu paziņojumu

Krievijas algotņu grupējuma līderis Jevgeņijs Prigožins
Krievijas algotņu grupējuma līderis Jevgeņijs Prigožins


Krievijas algotņu grupējuma "Vagner" vadītājs Jevgeņijs Prigožins nācis klajā ar jaunu paziņojumu.
Tas noticis pēc gandrīz divu dienu klusēšanas.
Savā audio uzrunā Prigožins runā par militārā dumpja mērķiem un lēmumu to pārtraukt.
Prigožina militārais grupējums neesot vēlējies gāzt valdību.
Dumpja mērķis bijis izrādīt protestu.
Lēmums griezties atpakaļ esot pieņemts, lai novērstu asinsizliešanu.
Prigožina atrašanās vieta joprojām nav zināma.

Latvija vairs neizsniegs vīzas Krievijas pilsoņiem

Latvija Krievijas pilsoņiem vairs neizsniegs vīzas.
Šāds lēmums pieņemts sakarā ar Krievijas iekšpolitisko notikumu neprognozējamo attīstību.
Vīzu pieteikumu pieņemšana Latvijas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās ārvalstīs pārtraukta no šodienas.
Agrāk iesniegtos vīzu pieteikumus izskatīs līdz galam.

Dānijā ir sākušās Ukrainas pilotu apmācības ar kaujas lidmašīnām F-16

Dānijā ir sākušās Ukrainas pilotu apmācības ar kaujas lidmašīnām F-16.
Par to paziņojusi Dānijas valdība.
Dānijas valdība vēl nav izlēmusi, cik iznīcinātājus F-16 varētu nodot Ukrainai.
Ukrainas pilotiem jāiziet sešu līdz astoņu mēnešu ilga apmācība.
Tikai pēc apmācībām būt iespējama iznīcinātāju nodošana Ukrainai.

Nav skaidrības par nākamo ārlietu ministru

"Jaunā vienotība" vēl neatklāj savus plānus par nākamo ārlietu ministru.
Pēc nepilnām divām nedēļām pašreizējais ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs stāsies Valsts prezidenta amatā.
Atbilstoši pašreizējam koalīcijas līgumam atbildība par ārlietu jomu ir "Jaunās Vienotības" rokās.
Šos pienākumus uz laiku varētu uzņemties kāds cits valdības loceklis.

Bunkus slepkavībā apsūdzēto uzņēmēju patur apcietinājumā

Maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus slepkavībā apsūdzētais uzņēmējs Mihails Uļmans paliks apcietinājumā.
Par to lēmusi Rīgas pilsētas tiesa.
Tādējādi tiesa ir noraidījusi Bunkus slepkavības krimināllietā apsūdzētā Uļmana un viņa aizstāvju lūgumu par noteiktā drošības līdzekļa pārskatīšanu.

Skolās norit pieteikšanās mācībām 10. klasē

Vairumā skolu šonedēļ norit pieteikšanās mācībām 10. klasē.
Saistībā ar eksāmenu rezultātu kavēšanos skolas ir pagarinājušas iestāšanos vidusskolā.
Kā norāda Izglītības ministrija, neviens pretendents nepazaudēs iespēju tikt vidusskolā eksāmenu rezultātu aizķeršanās dēļ.
Vienlaikus vidusskolu konkursu rezultāti būs zināmi vēlāk, nekā ierasts.

Šonedēļ sāksies Dziesmusvētki

Šonedēļ sāksies Dziesmusvētki.
Nedēļas nogalē vērosim krāšņo Dziesmu svētku dalībnieku gājienu.
Sāksies dažādi koncerti, izstādes un citi Dziesmusvētku notikumi.
Sākot ar šodienu, galvaspilsētā parādīsies svētkiem veltīti vides rotājumi.
No šodienas gaidāmi dažādi satiksmes ierobežojumi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti