Meteorologi izsludinājuši dzelteno brīdinājumu
Vietām Latvijā veidojas negaisa mākoņi.
Meteorologi izsludinājuši dzelteno brīdinājumu.
Tas nozīmē, ka vietām gaidāms stiprs lietus, vējš brāzmās ap 19 m/s, atsevišķās vietās iespējama krusa.
Pērkona negaiss turpināsies līdz nakts pirmajai pusei, bet valsts austrumu daļā tas gaidāms arī naktī.
Mediķi vakar pēc zibens spēriena ēkā slimnīcā nogādājuši trīs cilvēkus
Arī vakar Latvijas centrālajos rajonos un austrumu daļā bija spēcīgs negaiss ar zibeņošanu un krusu.
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbinieki vakar pēc zibens spēriena ēkā slimnīcā nogādājuši trīs cilvēkus.
Negaisa laikā ēkā notika pasākums un tika darbinātas daudzas elektroiekārtas.
Cietušo stāvoklis bija stabils un viņi bija pie samaņas.
Zibens skartie vēl uzturas Gaiļezera slimnīcā, jo šādos gadījumos veselības traucējumi var parādīties arī 24 stundu laikā.
Glābēji atgādina par drošību negaisa laikā
Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests atgādina, ka ēkām jābūt aprīkotām ar zibens novedējiem.
Negaisa laikā jāaizver durvis un logi, lai nav caurvējš, jo ar to ēkā var iekļūt lodveida zibens.
Elektroiekārtas jāatvieno no elektriskā tīkla.
Nedrīkst izmantot mobilo telefonu un jāpārliecinās, vai nav saskares ar metāla priekšmetiem, piemēram ūdens krānu vai radiatoru.
Piektdien negaisā Rīgā applūda daudzas ielas
Vakardienas negaisā Rīgā applūda daudzas ielas.
Cieta arī vairākas ēkas.
Rīgas dome sola palīdzību iedzīvotājiem un aicina ziņot, ja vajadzīga palīdzība.
Tālruņa numurs ziņojumam Rīgas domei ir: 8000 36 00.
Ukrainā Krievijas karaspēka raidīta raķete šorīt trāpīja Černihivas centrā
Ukrainā Krievijas karaspēka raidīta raķete šorīt trāpīja Černihivas centrā.
Raķetes triecienā nogalināti septiņi cilvēki.
Tā pavēstīja pilsētas mēra pienākumu izpildītājs Oleksandrs Lomako un Ukrainas iekšlietu ministrs Ihors Klimenko.
Raķetes nogalināto vidū arī sešus gadus veca meitenīte.
Viņas mamma ir smagā stāvoklī slimnīcā.
Raķetes triecienā cietuši vēl 110 cilvēki, tostarp 12 bērni.
Pilsētā izsludinātas trīs dienu sēras.
Raķetes triecienā izpostīts Černihivas Drāmas teātris.
Kanādas ziemeļos turpinās simtiem savvaļas ugunsgrēku
Kanādas ziemeļos turpina degt simtiem savvaļas ugunsgrēku.
Visā valstī deg vismaz 1000 vietās.
Situāciju pasliktina karstums, sausums un stiprais vējš.
Vairākās vietās valsts ziemeļos izsludināts ārkārtas stāvoklis un evakuēti tūkstošiem cilvēku.
Dzēšot liesmas, dzīvību zaudējuši vismaz četri ugunsdzēsēji.
Izdeguši apmēram 140 000 kvadrātkilometru zemes.
Daudzas kanādiešu ģimenes nezina, kad varēs atgriezties mājās un vai tām vispār vēl būs mājas, kurās atgriezties.
Šodien Rīga svin 822. dzimšanas dienu
Šodien ir Rīgas 822. dzimšanas dienas svinības.
Visas dienas garumā Vecrīgā norisinās dažādi svētku pasākumi.
Rīgas svētki līdz šim ir noritējuši ļoti mierīgi, bez starpgadījumiem.
Tā atzīst Rīgas pašvaldības policijā.
Policija turpina uzraudzīt drošību svinību laikā.
Rīgas svētku programmā arī tradicionālais Krastu mačs.
Tajā sacenšas Daugavas labā un kreisā krasta komandas.
Tuvāk pusnaktij paredzēta gan aktrišu spēle, gan mūziķu duelis pret aktieriem.
Mača noslēguma rezultāts kļūs zināms rīt pēcpusdienā politiķu spēles izskaņā.
Abu krastu komandu gūto punktu skaits pārvērtīsies naudā, ko ziedos Ukrainas atbalstam.
Pēc 13 līdzšinējām Krastu mača sezonām rezultāts ir 8:5 par labu Daugavas labajam krastam.
Visu maču tiešraidē var vērot sabiedrisko mediju portālā LSM.lv.
Svētdien būs vairāk mākoņu
Naktī Latvijā gaidāms mainīgs mākoņu daudzums.
Vietām lietus, atsevišķos rajonos stipras pērkona lietusgāzes, iespējama krusa.
Dažviet veidosies migla, kurā redzamība vietām tikai līdz 100 m.
Lēns vējš līdz 5 m/s, negaisa laikā brāzmains.
Gaisa temperatūra: +16…+19°.
Rīt dienā mainīgs mākoņu daudzums.
Vietām centrālajos un austrumu rajonos īslaicīgs lietus, atsevišķos rajonos stipras pērkona lietusgāzes, iespējama krusa.
No rīta dažviet saglabāsies migla.
Lēns vējš līdz 5 m/s, negaisa laikā brāzmains.
Gaisa temperatūra: +24…+29°, ziemeļos +19…+24°.
Rīgā mainīgs mākoņu daudzums.
Nakts sākumā īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss.
Nakts otrajā pusē, no rīta veidosies migla.
Lēns vējš.
Gaisa temperatūra: naktī +18…+19°, rīt dienā +24…+26°.
Laika tips 2. – labvēlīgs.