Ziņas vieglajā valodā 2. martā

Ziņas vieglajā valodā sestdien, 2. martā.

Ziņas vieglajā valodā
00:00 / 04:57
Lejuplādēt

Apcietina Okupācijas muzeja dedzinātāju

Rīgas pilsētas tiesa sestdien, 2. martā, apcietinājusi vīrieti, kurš šonedēļ iemeta degmaisījumu Latvijas Okupācijas muzejā.

Šis vīrietis ir Latvijas pilsonis.

Viņš jau iepriekš bija nonācis policijas redzeslokā saistībā ar narkotikām.

Vēl tiek izmeklēts, kāpēc vīrietis pastrādāja noziegumu.

Ar šo noziegumu ir saistīti vēl 2 cilvēki.

Svētdien, 3. martā, tiesa lems par viņiem piemērojamo drošības līdzekli.

Plūdu situācija Pļaviņās uzlabojas

Situācija Pļaviņu ūdenskrātuvē ir uzlabojusies, tomēr plašas platības joprojām ir applūdušas.

Tā pavēstījis Latvijas Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centrs.

Aizvadītajā diennaktī lielākajā daļā upju ūdenslīmenis ir pazeminājies vai svārstījies.

Tomēr atsevišķos posmos Daugavā, Gaujā un upēs valsts austrumos ūdenslīmeņa kāpums turpinājies.

Daudzviet plaši applūdušas upju palienes un zemākās vietas.

Ukraiņi notriec Krievijas bumbvedēju

Ukrainas Gaisa spēki sestdien, 2. martā, notriekuši vēl vienu Krievijas iznīcinātāju bumbvedēju Su-34.

Raķetes bija palaistas pret vēl vienu Krievijas kara lidmašīnu, bet to neizdevās notriekt.

Odesā dronu triecienā 7 bojāgājušie, arī bērni

Krievija aizvadītajā naktī uz Ukrainu raidījusi 17 trieciendronus "Shahed".

14 no tiem ukraiņi notrieca.

Kāds drons trāpījis daudzstāvu namam Odesā.

Tur gājuši bojā 7 cilvēki, tostarp 2 bērni.

Vienam no bērniem bija 3 gadi, bet otram – tikai 3 mēneši.

Nams ir daļēji sagrauts.

Cilvēku meklēšana un glābšana turpinās.

Navaļnija atvadu dienā aizturēti vairāk nekā 100 cilvēku

Cilvēki Maskavā jau otro dienu dodas uz Borisovas kapsētu, kur atrodas piektdien, 1. martā, apbedītā Krievijas opozīcijas līdera Alekseja Navaļnija kaps.

Atvadīšanās kapsētā notiek ātri un Navaļnija vārdu tur nepiemin.

Kapsētā dežurē policija. Tā esot mierīga.

Vakar, kad tūkstošiem cilvēku Krievijā pieminēja Navaļniju, tika aizturēti vairāk nekā 100 cilvēki.

Gazas joslai palīdzību piegādā no gaisa

Amerikas Savienotās Valstis sestdien, 2. martā, sākušas piegādāt palīdzību Gazas joslai, pārtikas kravas nometot no lidmašīnām.

Tā pavēstījusi ASV Centrālā pavēlniecība.

Operācijā nomesti 66 saiņi ar pārtiku.

Šāda veida palīdzības piegādes varētu turpināties vairākas nedēļas.

ASV sāk piegādāt humāno palīdzību Gazai, kravas nometot no gaisa.
ASV sāk piegādāt humāno palīdzību Gazai, kravas nometot no gaisa.

Kamaniņu braucējiem uzvara Siguldā

Latvijas kamaniņu braucēji Mārtiņš Bots un Roberts Plūme sestdien, 2. martā, Siguldā uzvarēja Pasaules kausa posma divnieku sacensībās.

Sezonas kopvērtējumā Latvijas sportisti ir ieguvuši trešo vietu

Par Pasaules kausa ieguvējiem kļuva austrieši Tomass Šteijs un Volfgangs Kindls.

Riteņbraucējs Skujiņš uzrāda karjeras labāko rezultātu 

Latvijas riteņbraucējs Toms Skujiņš Itālijā izcīnījis otro vietu vienas dienas velobraucienā "Strade Bianche".

Tas ir Skujiņa karjeras labākais rezultāts šādos braucienos.

Uzvarēja slovēnis Tadejs Pogačars.

Skujiņš no viņa atpalika par gandrīz 3 minūtēm.

Latvijas volejbolistes uzvar Baltijas līgā

Par Baltijas volejbola līgas čempionēm kļuvušas "Rīgas Stradiņa universitātes/Murjāņu Sporta ģimnāzijas" volejbolistes.

Viņas četros setos apspēlēja Tartu Universitāti.

Uzbrucējs Vilmanis spēlēs NHL komandā

Nacionālās hokeja līgas komanda Floridas "Panthers" ar latviešu uzbrucēju Sandi Vilmani noslēgusi 3 gadu sākuma līmeņa līgumu.

Tas stāsies spēkā no nākamās sezonas.

F-1 sezona sākas ar Verstapena uzvaru

Ar sacīkstēm Sahiras trasē Bahreinā sākusies jaunā Pirmās formulas sezona!

Pirmajā posmā uzvaru izcīnījis Makss Verstapens no "Red Bull", bet otrajā vietā palika viņa komandas biedrs Serhio Perezs.

Trešais finišēja Karloss Saincs no "Ferarri".

Otrais posms gaidāms jau nākamnedēļ Saūda Arābijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti