Saskaņā ar Saeimas ceturtdien pieņemto lēmumu valdībai būs jāsalīdzina Baltijas valstīs ceļu lietošanas maksājamo nodokļu un nodevu apjoms un tiesiskais regulējums.
Savukārt līdz 1.septembrim valdībai parlamentā būs jāiesniedz informatīvs ziņojums par iespējām mainīt normatīvos aktus, ļaujot daļu no akcīzes nodokļu ieņēmumiem veltīt ceļu un tiltu remontiem un uzturēšanai.
Iniciatīvas autors Kristaps Žodziņš Saeimas deputātus lūdza rast risinājumu, izdarot grozījumus attiecīgajos likumos, lai ikgadējo transporta nodevu pievienotu degvielas cenai, savukārt akcīzes nodokli novirzītu ceļu remontam un uzlabošanai. Tāpat iniciatīvas parakstītāji aicina izveidot atsevišķu fondu, kurā nonāktu visa transporta nodevu un degvielas akcīzes nodokļu nauda. Atbalstu šai iniciatīvai izteica gan Saeimas Mandātu un iesniegumu komisija, gan nevalstiskais sektors.
Autoceļu fondu "Jaunā laika" valdība likvidēja 2003.gadā. Parakstu vākšana iniciatīvas "Par ceļiem bez bedrēm" atbalstam portālā www.manabalss.lv norisinājās no 2013. gada 14.aprīļa līdz 2015. gada 5.novembrim. Kopumā atbalstu iniciatīvai ar savu parakstu atbalstīja 10 652 Latvijas pilsoņi.
Jau daudzkārt ziņots, ka ar Latvijas ceļu stāvokli nav apmierinātas nedz pašvaldības un uzņēmēji, nedz citi autovadītāji. Īpaši smaga situācija ir pavasaros, kad ziema asfaltā ir "izēdusi" jaunas bedres.