Ikgadējā "E-klases" konferencē šogad diskusiju centrā bija skolu un ģimeņu savstarpējā komunikācija. Konferencē sastaptie skolotāji no dažādiem Latvijas novadiem atzina, ka šī ir aktuāla problēma un bieži dialogs pārtop par diviem atsevišķiem monologiem.
Piemēram, Burtnieku novada skolotāja Agrita secina, ka brīdī, kad vecākiem ir interese, tad arī norit komunikācija, bet dialoga trūkumu bieži saista ar skolotāja amata prestiža krišanos mūsdienās. Skolotāja piebilst, ka brīdī, kad saruna ar ģimeni nenotiek, tad informācijas apmaiņa norit caur skolēnu, kas var radīt daudzus pārpratumus.
Vēl kādas lauku skolas Kuldīgas novadā direktore Astrīda Štorha vērtē, ka sarunas starp vecākiem un skolu ir pārāk maz un pakāpeniski samazinās, jo
vecāki ir aizņemtāki ar materiālo jautājumu kārtošanu, proti, ar darbu. Tāpat lauku skolām nereti vēl viena problēma, kas ietekmē dialogu, ir pašu vecāku izglītība.
Savukārt Gulbenes vidusskolas direktors Aivars Mednis vēl papildināja, ka lielākoties ar vecākiem tiek pārcilāti bērnu sekmju jautājumi, bet svarīgi ir biežāk runāt par bērnu uzvedības, emocionālajām vai veselības problēmām.
Konferencē lekciju par savstarpējo skolu un ģimeņu saziņu skolotājiem lasīja Rīgas Centra humanitārās vidusskolas sociālā pedagoģe Anna Zaula. Viņa skaidroja, ka galvenokārt barjeras komunikācijā rada tas, ka vecākiem un skolai nav vienota mērķa.
Konference gadu no gada aktualizē citas tēmas, bet šoreiz izcelta saziņa starp ģimeni un skolu un, lai arī "e-klase" nodrošina komunikāciju virtuālajā vidē, rīkotāji atzīst, ka tikšanās klātienē ir neaizvietojamas.