Viņš sacīja, ka vairākos iepriekšējos gados uzruna kampaņās bija maigāka un caur jokiem. Taču šogad par pamatu jaunajai kampaņai izmantoti cilvēku, kas paši piedzīvojuši avārijas, dzīves stāsti, atklāsmes un pārdzīvojumi.
Teteris atzina, ka daļa sabiedrības aizvien mēdz pie stūres sēsties alkohola reibumā.
Satiksmes drošības kampaņa pirms Jāņiem ir regulāra CSDD aktivitāte, kurā aicina iedzīvotājus nesēsties pie stūres reibumā.
CSDD statistikas liecina, ka no 2010. gada reibumā izraisīto avāriju skaits samazinājies par 28%. Bojāgājušo skaits ir sarucis gandrīz par pusi. Proti, no 22 bojāgājušajiem 2010. gadā līdz 12 bojāgājušajiem pērn. Samazinājies arī ievainoto skaits - par 23%.