Slimnīcas pārstāve Ilga Namniece norādīja, ka cilvēki, kas ārstējušies slimnīcā un nu saņēmuši šādu atgādinājumu, aicināti zvanīt uz slimnīcas informatīvo tālruni – 26369220, lai noskaidrotu visus ar parāda nomaksu saistītos jautājumus.
Slimnīcas izplatītajā paziņojumā arī norādīts, ka gadījumā, ja cilvēks godprātīgi vienosies par parādu nomaksu, informācija par esošo parādu netiks nodota tālāk parādu piedzinējiem.
Slimnīcas pārstāve Ilga Namniece skaidroja, ka, lai no šādām situācijām izvairītos nākotnē, pacientiem, kas patlaban ārstējas slimnīcā, ir iespēja vienoties par maksājuma atlikšanu vai dalītu maksājumu, slēdzot līgumu.
“Slimnīca aicina tos pacientus, kuri šobrīd ārstējas slimnīcā un apzinās, ka būs grūtības samaksāt visu rēķinu uzreiz, vērsties pie slimnīcas personāla un pārrunāt jautājumu par rēķina summas nomaksas atlikšanu vai sadalīšanu pa maksājumiem,” sacīja Namniece.
“Tas nozīmē, ka parādu par slimnīcas sniegtajiem pakalpojumiem pacients varēs samaksāt vēlāk pa daļām - gada laikā. Cilvēkus, kuri jau ir parādā un ir saņēmuši atgādinājuma īsziņu, mēs aicinātu zvanīt uz informatīvo tālruni 26369220 un uzdot visus jautājumus par parāda nomaksu. Cilvēkam būs jāatnāk un jānoslēdz līgums, lai viņš varētu nokārtot savas parādsaistības, kā viņam ir ērtāk,” skaidroja Namniece.