„Man šķiet, ka kampaņveidīga iejaukšanās ir īstākais apzīmējums, kā Latvijā līdz šim veidota mediju politika – no problēmas uz problēmu. Nevis sistēmisks skatījums uz to, kādi Latvijā ir mediji, kādi ir to darbības nosacījumi, kur ir galvenās problēmas, kā tās risina citās valstīs un kā tās var atrisināt Latvijā,” sacīja Kažoka.
Pētniece arī norādīja, ka pašlaik daļai skatītāju nav pieejams kanāls „TV3”. Šāda situācija esot satraucoša. Lai gan citi mediji no informācijas viedokļa varētu skatītājiem aizstāt „TV3”, tomēr satraucošs ir pats fakts, ka šis kanāls nav pieejams daudziem iedzīvotājiem.
Viņasprāt, valsts interesēs tagad būtu paskatīties, kāda informācija cilvēkiem ir pieejama. Pēc Kažokas domām, tas viestu skaidrību, vai ir apdraudēta informācijas pieejamība un vai vajag jaukties iekšā komercstrīdos ar papildu regulējumu.