Tas gan ir mazāk nekā vidēji mēnesī laikposmā, kad radari strādāja iepriekš. Kopš 2008. gada policijas rīcībā esošie radari jau ir novecojuši un pagājušajā mēnesī strādājuši ar pārtraukumiem.
„Tehniskās problēmas, tas ir viens. Otrs - mūsu mērķis nav pēc iespējas vairāk fiksēt mazākus pārkāpumus, kuru ietekme uz ceļu satiksmes drošību nav tik liela, mēs šobrīd esam vairāk tendēti uz to, lai fiksētu rupjos pārkāpumus, lielos ātrumus, tāpēc arī varbūt šis rādītājs nav tik liels kā iepriekšējos gados,” skaidroja Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis.
Smagākais pārkāpums, kādu radars fiksējis, noticis Rīgā, Lokomotīves ielā. Vietā, kur atļautais braukšanas ātrums ir 50 kilometru stundā, kāds braucis ar vairāk nekā 100 kilometriem stundā.
Policija gan uzsver, ka radari radījuši arī preventīvu efektu – mēneša laikā, kopš tie atsākuši darbu, par pusotru tūkstoti samazinājies arī ātruma pārkāpumu skaits, ko fiksējuši ceļu policijas inspektori. Tas ļauj secināt, ka autovadītāji kļuvuši piesardzīgāki.
Patlaban policijas rīcībā esošie fotoradari rotācijas kārtībā tiek izvietoti 67 bīstamās vietās visā Latvijā. Ņemot vērā tehnikas novecošanu, policija plāno iegādāties jaunus pārvietojamos fotoradarus. Tomēr tas tiks darīts tikai pēc tam, kad būs izvietoti stacionārie radari.