LTV valdes locekļa kandidāts programmu attīstības jautājumos - Sergejs Ņesterovs

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 11 gadiem.

Sergejs Ņesterovs no 2003.līdz 2012.gada decembrim bijis reklāmas aģentūras “Lowe Age Latvia” izpilddirektors, kur vadījis aptuveni 30 cilvēku komandu. Paralēli un pirms tam arī strādājis kā “McCann Worldgroup Latvia” komunikācijas holdinga stratēģiskās plānošanas vadītājs. Kandidāta galvenie amata pienākumi bija stratēģiskās plānošanas funkciju nodrošināšana visiem holdinga uzņēmumiem, jaunu plānošanas instrumentu izveide, tirgus pētījumu izveide un pārraudzība, zīmolu ilgtermiņa komunikāciju stratēģiju izstrāde u.c.

2010.gadā LTV valdes kandidāts izstrādājis efektivas resursu izmantošanas un finanšu vadiības programmatūruizstrade, kas „McCann Worldgroup” uzņēmumos veic aģentūras darba un ražošanas ieņēmumu, saistīto izdevumu un darbinieku nostrādāto stundu monitoringu.

Dokumenti

Sergejs_Nesterovs_ricibas_plans.pdf

Lejuplādēt

502.1 KB

Ņesterovs pieteikums.pdf

Lejuplādēt

101.72 KB

Ņesterovs CV.pdf

Lejuplādēt

144.69 KB

Tāpat Ņesterovs par būtisku pieredzi min divu uzņēmumu - "Lowe Age" & "McCann Erickson Baltic" - apvienošanu 2006.gadā.

No 1995.gada līdz 2003.gadam bijis projektu direktors un klientu servisa direktors reklāmas aģentūrā “Adell Saatchi&Saatchi Latvia”.

Profesionālo maģistra grādu uzņēmumu un organizāciju vadībā (MBA) Ņesterovs ieguvis Rīgas Biznesa skolā 1999.gadā. Pirms tam 1995.gadā kļuvis par ārstu ar izcilības diplomu Latvijas Medicīnas akadēmijā.

Pieteikumā LTV valdes locekļa amatam Ņesterovs raksta: „Visu mediju viens no darbības pamatmērķiem ir piesaistīt pēc iespējas lielāku auditoriju, tomēr LTV kā sabiedriskā medija loma šajā kontekstā ir unikāla. Komerciālo televīziju biznesa pamatprincips balstās uz auditorijas palielināšanu lielāku reklāmas ieņēmumu iegūšanai, savukārt sabiedriska televīzija pastāv, lai ar savu saturu veidotu tādu Latvijas iedzīvotāju vērtību orientāciju un identitāti, kas stiprina nācijas pašapziņu un atbilst valsts nacionālajām interesēm. Tādēļ LTV auditorijas lielums nav līdzeklis ieņēmumu gūšanai, bet valstiski svarīgu mērķu izpildei. Izmantot uzkrātas zinašanas un pieredzi LTV auditorijas palielināšanai un uzņēmuma attīstībai man būtu liels un interesants izaicinājums.”

Ar plašāku kandidāta motivāciju un CV var iepazīties rakstam pievienotajos dokumentos.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti