2010.gadā LTV valdes kandidāts izstrādājis efektivas resursu izmantošanas un finanšu vadiības programmatūruizstrade, kas „McCann Worldgroup” uzņēmumos veic aģentūras darba un ražošanas ieņēmumu, saistīto izdevumu un darbinieku nostrādāto stundu monitoringu.
Tāpat Ņesterovs par būtisku pieredzi min divu uzņēmumu - "Lowe Age" & "McCann Erickson Baltic" - apvienošanu 2006.gadā.
No 1995.gada līdz 2003.gadam bijis projektu direktors un klientu servisa direktors reklāmas aģentūrā “Adell Saatchi&Saatchi Latvia”.
Profesionālo maģistra grādu uzņēmumu un organizāciju vadībā (MBA) Ņesterovs ieguvis Rīgas Biznesa skolā 1999.gadā. Pirms tam 1995.gadā kļuvis par ārstu ar izcilības diplomu Latvijas Medicīnas akadēmijā.
Pieteikumā LTV valdes locekļa amatam Ņesterovs raksta: „Visu mediju viens no darbības pamatmērķiem ir piesaistīt pēc iespējas lielāku auditoriju, tomēr LTV kā sabiedriskā medija loma šajā kontekstā ir unikāla. Komerciālo televīziju biznesa pamatprincips balstās uz auditorijas palielināšanu lielāku reklāmas ieņēmumu iegūšanai, savukārt sabiedriska televīzija pastāv, lai ar savu saturu veidotu tādu Latvijas iedzīvotāju vērtību orientāciju un identitāti, kas stiprina nācijas pašapziņu un atbilst valsts nacionālajām interesēm. Tādēļ LTV auditorijas lielums nav līdzeklis ieņēmumu gūšanai, bet valstiski svarīgu mērķu izpildei. Izmantot uzkrātas zinašanas un pieredzi LTV auditorijas palielināšanai un uzņēmuma attīstībai man būtu liels un interesants izaicinājums.”
Ar plašāku kandidāta motivāciju un CV var iepazīties rakstam pievienotajos dokumentos.