Latvijas Dzelzceļš sāk remontdarbus Bulduru stacijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 8 gadiem.

“Latvijas dzelzceļš” (LDz) pirmdien uzsāk būvdarbus Bulduru pieturas punktā. Būvdarbu laikā LDz lūdz cilvēkus atrasties tikai norādītajās vietās un sekot zīmēm uz izmainītajiem iekāpšanas un izkāpšanas punktiem. 

Būvdarbi ir daļa no lielāka pasažieru infrastruktūras modernizācijas projekta, ko „Latvijas dzelzceļš” cer pabeigt šī gada laikā.  

Latvijas Radio pārliecinājās, ka Bulduru dzelzceļa stacijā remontdarbus pasažieri neuzskata par apgrūtinājumu.  Lolita stāstīja, ka plānotā platformas paaugstināšana atvieglos iekāpšanu.

“Jā, es vairāk izmantoju Babītes staciju, jo tur man dzīvo bērni. Es tagad skatos, ka tur pacēlums ir uztaisīts, pagaidu. Ļoti labi ir!” atzina Lolita. Viņa arī uzskata, ka būtu labi nomainīt vecās padomju lampas uz platformām.

“[Tās] vajadzētu atjaunot, tomēr Jūrmalas pilsēta ir kūrorta pilsēta un tik daudz viesu brauc. Tas par sliktu nenāktu. Viss jaunais ir ļoti racionāls un skaists,” sacīja Lolita  

Arī Aivars, kurš katru dienu brauc uz Jūrmalu no Rīgas, uzskata, ka Bulduros platformas ir jāpaceļ. “Lai cilvēki var iekāpt vagonā normāli, kā taisa jau Dzintaros un Babītē,” sprieda Aivars.

Kopā šogad „Latvijas dzelzceļš” plāno modernizēt 16 stacijas un pieturas punktus Jūrmalas un Jelgavas virzienos. Dzintaros un Babītē remontdarbi jau notiek, bet pārējās stacijās tie varētu sākties jau tuvākajā laikā. Lielo projektu „Latvijas dzelzceļš” finansē no neizmantotajiem Eiropas Savienības līdzekļiem, kas bija paredzēti pasažieru vilcienu iegādei. Tā kā tos iepirkt neizdevās, LDz rīcībā nonāca aptuveni 100 miljoni eiro dažādiem citiem ar pasažieru infrastruktūru saistītiem projektiem.

Jūrmalas un Jelgavas virzienu modernizācijai no šīs naudas ir atvēlēti aptuveni 30 miljoni. Nauda ir jāapgūst šī gada laikā, tāpēc remontdarbus nav iespējams atlikt, tāpēc tie notiek vasaras vidū.

„Latvijas dzelzceļa” pārstāvis Māris Ozols stāstīja, ka plānoto darbu sarakstā ir jauna apziņošanas sistēma, video novēršanas sistēma, LED apgaismojums, kas būs energoefektīvāks un spilgtāks.

“Daudzviet būs arī atjaunotas stacijas ēkas. Ne visur, bet tur, kur tas nepieciešams. Bet galvenais, kas būs, -  paaugstinātās platformas. Attiecīgi, kad būs jaunie vilcieni ar zemāku grīdu, tad šīs platformas nodrošinās viena līmeņa iekāpšanu vilcienā,” sacīja Ozols.

Ozols stāstīja, ka pagaidām vilcieni brauks ierastajos laikos, tomēr pasažieriem būvdarbu tuvumā ir jābūt vērīgiem.

“Mēs darām visu iespējamo, lai pasažieri no tā neciestu. Darbs notiek visu laiku un ļoti intensīvi. Tikko ir saskaņots būvprojekts, tā mēs uzreiz sākam darbu. Pagaidām neesam mainījuši vilcienu grafikus, bet esam nedaudz pārvietojuši iekāpšanas un izkāpšanas vietas. Proti, pasažieru platformas ir mazliet nobīdītas, un tāpēc būtu labi, ja pasažieri būtu piesardzīgi,” sacīja Ozols.

Lai gan pagaidām vilcienu atiešanas laiki ir ierastie, Ozols neizslēdz, ka remontdarbi agri vai vēlu liks tos mainīt, taču par visām izmaiņām „Latvijas dzelzceļš” sola pasažierus laikus informēt. 

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti