Latvijā februārī skatītākais TV kanāls – LTV1

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem un 8 mēnešiem.

Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2022. gada februārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 12%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija LTV7, kura vērošanai veltīti 6,2% no kopējā TV skatīšanās laika februārī, liecina pētījumu kompānijas "Kantar" apkopotie dati.

Konsolidētās TV februāra programmu topa pirmajā vietā ierindojās “TV3 ziņas”, kuras vēroja vidēji 9,3% jeb 170,9 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās raidījums “de facto” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 168,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešā skatītākā TV programma februārī – “Panorāma (Svētdienā)” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 9,1% jeb 166,4 tūkstoši skatītāju.

 

"Kantar" aplēses liecina, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna šī gada februārī pavadīja tikpat cik janvārī – vidēji 4 stundas un 51 minūti dienā.

 

KONTEKSTS:

Pētījumu kompānija "Kantar" Latvijā kopš 1999. gada veic televīzijas auditorijas pētījumu, izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV metrus. Pētījuma mērķis ir iegūt informāciju par TV kanālu skatītāju auditoriju un to raksturojošām pazīmēm, par TV kanālu skatīšanos dažādās mērķa grupās, kā arī par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju.

Datus var analizēt, apkopojot lineārās vai konsolidētās TV skatīšanos. Lineārā TV ir TV programmu vērošana to ētera laikā. Konsolidētā TV ir TV programmu vērošana to ētera lakā un ar nobīdi laikā – līdz septiņām dienām pēc to ētera laika.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti