KNAB Politisko organizāciju finansēšanas kontroles nodaļas vadītāja Amīlija Raituma intervijā Latvijas Radio raidījumā “Krustpunktā” norādīja, ka pašlaik nevar pateikt, ka viss “Memory Water” videoklipu un plakātu saturs ir priekšvēlēšanu aģitācija, tomēr ir indikācijas, ka daļa reklāmu varētu tikt atzīta par slēpto aģitāciju.
Pašlaik KNAB ir būtiski pārbaudīt, ar kādu mērķi šī informācija izplatīta un kādas ir izmaksas.
“Jebkurā gadījumā persona to drīkst darīt kā trešā persona, bet jāievēro noteiktais limita slieksnis – 6540 eiro. To nedrīkst pārsniegt,” norādīja pārstāve.
Raituma pastāstīja, ka KNAB šo pārbaudi sāka pēc savas iniciatīvas, kā arī ir saņemti iesniegumi par to.