Jakrins Latvijas Radio pastāstīja, ka šovasar plānots pabeigt Brīvības ielas remontu posmā no Bruņinieku ielas līdz VEF tiltam un še darbi sāksies jau nākamnedēļ. Tāpat plānots atjaunot segumu Merķeļa ielā un Kalpaka bulvāri, maijā sāksies arī Salu tilta rekonstrukcijas otrā kārta, kas ilgs šogad un nākamgad.
Remontu laikā rīdziniekiem ir jārēķinās ar ierobežojumiem, taču darbus organizēs tā, lai maksimāli nodrošinātu sabiedriskā transporta kustību, un arī privātie auto varēs izbraukt.
Šogad ceram, ka būvnieku kapacitāte būs pietiekama un darbus pabeigs laikā un kvalitatīvi, sacīja Jakrins.
Viņš arī solīja, ka departamenta pārstāvji uzraudzīs objektus, lai neatkārtotos iepriekš piedzīvotās nejēdzības, piemēram, ietves izveide uz mēnesi, nevis uzreiz jaunas ietves izveidošana.
Departamenta vadītājs arī pastāstīja, ka remontu izmaksas ir fiksētas un sadārdzinājumu dome nesagaida. Salu tilta rekonstrukcijas otrā kārta būšot pat ievērojami lētāka par projektētāju prognozēm – izmaksas nedaudz pārsniedz 16 miljonus eiro prognozēto 25 miljonu eiro vietā.
Trīs pilsētas centrālo ielu seguma atjaunošana izmaksās aptuveni 8 miljonus eiro.
Vasarā plānots arī atjaunot segumu Krasta ielā, kas pēc projektētāju aplēsēm varētu izmaksāt ap 8 miljoniem eiro; šogad rekonstruēs arī Deglava un Brasas tiltu.