Viņš norādīja, ka kopumā situācija uzlabojas, bet ne tik kardināli, cik tam vajadzētu notikt, tāpēc ceļu sabrukšana ir kļuvusi lēnāka.
Bērziņš piebilda, ka ļoti problemātiski ir arī tilti. Piemēram, 28 tilti ļoti sliktā stāvoklī atrodas uz valsts galvenajiem ceļiem. Ja Latvijā ir plānots „ekonomiskais izrāviens”, tad - kā tas notiks, ja ceļi ir tik sliktā stāvoklī, retoriski vaicāja Bērziņš.
Ik gadu gan valsts, gan privātā sektora zaudējumi, kopā skaitot, ir 840 miljoni eiro – piemēram, ir nepieciešams labot mašīnas. Viņš arī norādīja, ka atšķirībā no Igaunijas Latvijā regulāri dod atļaujas braukt mašīnām, kuru svars ievērojami pārsniedz pieļaujamo spēkratu svaru. Piemēram, ja pa ceļu var braukt tikai 40 tonnu smagas mašīnas, tad Latvijā nereti var braukt mašīnas, kuru svars sasniedz 60 tonnas.
Viņš gan priecājas, ka ar biedrību šobrīd ceļu uzlabošanas jomā sākuši sadarboties ministri. Tādējādi ir cerība, ka ceļu stāvoklis Latvijā pamazām uzlabosies.