Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas vadītājs Olafs Pulks (''Jaunā Vienotība'') informē: "Tiks piedāvāts variants, kurā ir ietvertas abas mūsu prioritātes – gan sabiedriskais transports, gan velotransports un elektriskie skrejriteņi. Tātad virzienā no centra būtu tikai sabiedriskā transporta josla un automašīnu josla, bet nebūtu velojoslas, ņemot vērā sabiedriskā transporta kavējumus pēcpusdienā. Savukārt virzienā uz centru saglabātos esošā situācija ar vienu velosipēdu joslu un vienu joslu auto un sabiedriskajam transportam."
Vienlaikus līdz nākamā gada aprīlim Rīgas domes Satiksmes departamentam paredzēts uzdot izvērtēt iespējas Krišjāņa Barona ielu paredzēt tikai tramvaju un velosipēdu satiksmei, kā arī šajā ielā dzīvojošo cilvēku auto transportam un piegādes transportam tirdzniecības vietām.