Izmaksas ceļa pārbūvei bija 13,5 miljoni eiro, līdzfinansējumu saņemot no Kohēzijas fonda.
„Šajā ceļa posmā pilnībā tika atjaunota ceļa konstrukcija, ierakums, uzbērums, izbūvēts salizturīgais slānis, šķembu pamats un trīs kārtas asfaltbetona, stāsta valsts akciju sabiedrības „Latvijas valsts ceļi” valdes priekšsēdētājs Jānis Lange.
„Šis ir valsts galvenais autoceļš, un viņš ir pagājušā gada objekts, kas ir uzsākts pagājušā gada jūlija beigās, un zināmā mērā viņš ir arī valsts vizītkarte. Mums ir četri valsts galvenie autoceļi, kas ir virzienā uz Lietuvu, un, ja agrāk varbūt tas salīdzinājums, pārbraucot robežu no Lietuvas uz Latviju, nebija tas labākais, jo Latvijas pusē bija bedres un ceļš ļoti sliktā stāvoklī, tad šobrīd situācija ir daudz, daudz labāka,” norāda Lange.
Būvdarbus aptuveni deviņos kilometrus garajā posmā veica SIA „Binders”, darbu sākot pērnā gada vasarā.