Ar bukletu «Kā rīkoties krīzes gadījumā» varēs iepazīties arī Elektroniskās deklarēšanas sistēmā

No šodienas, 21. jūlija, informācija par Aizsardzības ministrijas bukletu “Kā rīkoties krīzes gadījumā” pakāpeniski būs pieejama arī Valsts ieņēmumu dienesta Elektroniskās deklarēšanas sistēmā.

Ieņēmumu dienests ir viens no Aizsardzības ministrijas sadarbības partneriem, kas atsaucies aicinājumam kļūt par 72 stundu vēstnesi.

Bukletā atrodami ieteikumi, piemēram, par to, kā salikt ārkārtas gadījumu somu un kādiem pārtikas produktiem un medikamentiem jābūt mājās. Bukleta simbols ir starptautiski atzītais standarts “72 stundas” jeb trīs diennaktis, kuru laikā iedzīvotājiem pašiem jāspēj nodrošināt sevi līdz brīdim, kad iesaistās atbildīgie dienesti.

Aizsardzības ministrs Artis Pabriks no “Attīstībai/Par!” norādīja, ka ministrija vēlas ne tikai taupīt līdzekļus, bet novadīt šo informāciju līdz iedzīvotājiem, izmantojot iespējamos sadarbības partnerus, jo visaptverošā valsts aizsardzība ir mūsu kopīgā lieta.

Artis Pabriks: Par bukletu «Kā rīkoties krīzes gadījumā»Edgars Kupčs

    “Mēs redzam, ka ir ļoti daudzas gan valsts, gan nevalstiskas institūcijas, biznesa institūcijas, kuras atsaucas uz to, līdz ar to šāda kopdarbība jau arī ir valsts aizsardzības process, jo mēs mācāmies kopā strādāt,” sacīja ministrs.

    Šādu iestāžu ir daudz - vairāk nekā 10, un Valsts ieņēmumu dienests ir viens no tiem, un Valsts ieņēmumu dienests pastāvīgi ir saziņā ar iedzīvotājiem, skaidroja Pabriks.

    Pabriks arī uzskata, ka iedzīvotajiem jābūt dažādās mājaslapās pieejamai saitei uz šo bukletu, lai tas  pakāpeniski iegultos cilvēku atmiņā un kļūtu par ikdienas sastāvdaļu, jo drošība ir mūsu ikdienas sastāvdaļa, un par to ir jārūpējas kopīgi.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Latvijā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti