Aicina pieteikties «TT Baltics» klientus atmaksai par nenotikušiem ceļojumiem

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Līdz 30. septembrim Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina tūrisma operatora “TT Baltics” klientus pieteikties atmaksai par nenotikušiem ceļojumiem, informēja PTAC.

Ņemot vērā to, ka pret "TT Baltics" patieso labuma guvēju ir vērstas starptautiskās sankcijas, uzņēmums ir informējis, ka patlaban atcelti ceļojumi līdz 2022. gada oktobra beigām.

Naudas atmaksa klientiem par nenotikušiem ceļojumiem turpinās. Uzņēmums iesniedza PTAC informāciju, ka ceļotājiem 2022. gada 1. augustā Latvijā, Lietuvā un Igaunijā kopā ir atmaksāti 839 102 eiro, no kuriem Latvijas patērētājiem izmaksāti 518 270 eiro.

Pēc PTAC rīcībā esošās informācijas, naudas atmaksai vēl aizvien nav pieteikušies visi atcelto ceļojumu pircēji, tādēļ PTAC aicina ceļotājus, kuri paši vai tūrisma aģentūra viņu vārdā nav vērsusies “TT Baltics”, līdz 30. septembrim iesniegt iesniegumu par naudas atmaksu.

Gadījumā, ja vēl nav saņemta par atcelto ceļojumu samaksātā nauda un rodas šaubas, vai “TT Baltics” ir saņēmis ceļotāja iesniegumu, aicina sazināties ar “TT Baltics” un pārliecināties par to, ka uzņēmuma rīcībā ir visa nepieciešamā informācija un dokumenti naudas atmaksai.

PTAC norādīja, ka maksājumu procesa virzība norisinās stabili, bet lēnā tempā, jo par ceļojumiem iemaksāto naudas atmaksu saņēmēju skaits ir liels un tas prasa papildu pārbaudes, lai nodrošinātu to, ka līdzekļi nekļūst pieejami sankcionētajai personai un notiek caurskatāma naudas atmaksa klientiem.

Informācija par to, kas jānorāda iesniegumā “TT Baltics”, pieejama PTAC tīmekļvietnē. Ceļotājiem nav nepieciešams paralēli vērsties ar iesniegumu PTAC. Iesniegumam jāpievieno veikto maksājumu apliecinoši dokumenti un jānosūta “TT Baltics”. Pirms iesnieguma nosūtīšanas aicinām pārbaudīt uzņēmuma aktuālo juridisko adresi, kā arī pārbaudīt informāciju, kas publicēta šeit

Pēc iesniegumu saņemšanas “TT Baltics” apkopo sarakstu ar tām personām, kurām tika atcelti tūrisma ceļojumi, un precizē iemaksātās summas, lai varētu vērsties to apkalpojošajā bankā un iesniegt precīzu informāciju par personām un summām, kas jāatmaksā. Banka izvērtē uzņēmuma iesniegto informāciju un dokumentus, un, ja tie pamato finanšu pakalpojuma sniegšanu, banka vēršas FKTK un lūdz atļauju izmaksāt tūrisma operatora klientiem par atcelto ceļojumu iemaksātos līdzekļus. Savukārt FKTK, pamatojoties uz bankas pieprasījumu, pēc iespējas ātrāk izsniedz atļauju konkrētā maksājuma veikšanai.

Lai pēc FKTK atļaujas saņemšanas banka varētu veikt maksājumu ceļotājiem, uzņēmumam nepieciešams iesniegt maksājuma veikšanas pieprasījumu bankā. Kad maksājuma pieprasījums iesniegts, banka pārskaita norādīto summu ceļotājam. Maksājuma apstrāde var aizņemt vairāk laika nekā ierasts, jo arī bankai jāveic darījuma izpēte un jāpārliecinās par konkrētā maksājuma atbilstību sankciju regulējumam.

Ja ceļotājs nesaņem pilnu naudas atmaksu, tam var būt vairāki iemesli, piemēram, “TT Baltics” veic atmaksu pa daļām, maksājumus veicot dažādos laika periodos, vai arī tūrisma aģents nav pārskaitījis pilnu ceļotāja samaksāto summu tūrisma operatoram. Jautājumu vai neskaidrību gadījumā lūdz kontaktēties ar “TT Baltics”. Tūrisma aģentu pienākums ir veikt “TT Baltics” nepārskaitīto naudas summas starpību atmaksu ceļotājam.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti