Viens no šādiem komunikācijas strīdiem ir arī pacientam Jurim Jaunzemam, kurš nav apmierināts ar Veselības inspekcijas nespēju saskatīt cēloņsakarību starp viņa ārstēšanu un veselībai nodarīto kaitējumu. "Stradiņos" tika nolemts viņu izrakstīt, lai gan bija augsti iekaisuma rādītāji un drudzis. Slimnīcā pēc notikuma rājienu saņēma divi ārsti, bet Veselības inspekcija problēmu nesaskatīja.
Jaunzems inspekcijas lēmumu pārsūdzējis, pārsūdzību inspekcijā izskatīs mēneša laikā.
Bet sūdzības par inspekcijas lēmumiem salīdzinoši bieži saņem arī veselības ministrs.
Pēdējā gada laikā tiek pārsūdzēts jau katrs trešais Veselības inspekcijas pieņemtais lēmums. Ministrs secinājis, ka visbiežāk sūdzības ir par to, ka ārsti un māsas pārāk maz skaidro notiekošo pacientiem.
Šie saziņas strīdi turpmāk būs jārisina pašām slimnīcām.
"Katrā medicīnas iestādes ir jāatrisina jautājumi par komunikāciju ar pacientiem. Īpaši tas attiecas uz universitātes klīnikām un reģionālajām slimnīcām. Un tad, ja ir pārkāpumi, kas tiešām apstiprinās, to tad ņem Veselības inspekcija. Es gribu redzēt Veselības inspekciju kā iestādi, kas saņem un izskata īstus pārkāpumus un ka par tiem seko sodi un lēmumi," paziņoja veselības ministrs Hosams Abu Meri ("Jaunā Vienotība").
Ministrs uzdevis slimnīcām izveidot sistēmu, lai šādus komunikācijas jeb saziņas konfliktus varētu izskatīt un risināt uz vietas slimnīcā.
Bet no veselības inspekcijas Abu Meri sagaida veselībai nodarīto pārkāpumu izskatīšanu un sodus.