Bauskas novada Valles pagasta zemnieku saimniecības "Zemgaļi" īpašnieks Jānis Zvirbulis laikrakstam "Bauskas Dzīve" stāstīja, – "kā uzlīst lietus, tā ceļš pazūd, tā gluži vienkārši nav. Priekšā ir dīķis, kuram bīsties braukt cauri. Ar katru gadu situācija kļūst arvien sliktāka".
Ceļa šķūrēšana nepalīdz, jo šķembu pamata kārtas vairs nav, tur jau ir tikai māls, zināja teikt "Bauskas Dzīves" galvenā redaktore Anita Rozentāle. Viņa stāstīja, ka ceļa malās ir nevis grāvji, bet vaļņi, kas apauguši ar zāli un krūmiem, un ūdens no laukiem faktiski tek uz ceļu.
Arī pārvadātāja "Nordeka" Bauskas filiāles vadītājs Ints Nolbergs laikrakstam apliecināja, ka šī brauktuve ir kritiskā stāvoklī un lietus laikā kļūst par "vājprāta murgu". Nepārtraukti no satiksmes autobusu šoferiem tiekot saņemtas sūdzības par šo ceļu. "Gadu no gada, tiklīdz nolīst lietus, bēda jau tā pati. Nekas nav mainījies. Tā ir katastrofāla situācija, autobusi lūst. Taču ne tikai Valles pusē – arī pārējie Bauskas novadā esošie zemes ceļi nav labāki," laikrakstam pauda Nolbergs.
"Latvijas Valsts ceļi" laikrakstu informējuši, ka šogad ir uzsākta būvprojekta izstrāde valsts reģionālā autoceļa Bauska–Aizkraukle posma no 17,41. līdz 28,06. km pārbūvei. Tas ir posms no Ozolaines līdz Bārbelei, bet vēl ne posms no Bārbeles līdz Vallei, Latvijas Radio pastāstīja Rozentāle.
Plānots, ka būvprojekts būs gatavs 2024. gada vasarā. Būvprojekta pamatmērķis ir risināt 10,65 km garā posma pārbūvi no grants uz asfaltbetona segumu, tai skaitā pārbūvēt tiltu pār Iecavu.