Jaunā sabiedriskā transporta biļešu reforma, kā paredzēts, palīdzējusi samazināt bezbiļetnieku skaitu, norādīja uzņēmumā.
Reģistrēto biļešu skaits pieaudzis no 5% līdz 16% mēnesī, kas, visticamāk, nenozīmē pasažieru skaita pieaugumu, bet gan to, ka arvien biežāk tiek reģistrētas biļetes, norādīja uzņēmumā.
Tur sava daļa artavas ir sistēmai, kas paredz daudzos maršrutos iekāpšanu pa priekšējām durvīm. "Rīgas satiksmē" atzina, ka šis "eksperiments" nu ir uz palikšanu.
Šonedēļ ar saukli "Taupi enerģiju" daudzviet Eiropā norisinās Eiropas mobilitātes nedēļa, kuras laikā iedzīvotāji aicināti pēc iespējas mazāk izmantot privātos transportlīdzekļus, tādā veidā popularizējot videi draudzīgu transportlīdzekļu lietošanu un samazinot emisiju un piesārņojuma apjomu pilsētās. Rīgas dome lēmusi, ka 22. septembrī sabiedriskais transports Rīgā būs pieejams bez maksas.
Tas pilsētai izmaksās nedaudz vairāk kā 120 000 eiro, taču pilsētas mērs Vilnis Ķirsis ("Jaunā Vienotība") tajā saskata ilgtermiņa ieguvumus – tas ļaudis varētu motivēt arvien biežāk izvēlēties sabiedrisko transportu.
"Rīgas satiksme" informēja, ka pašlaik notiek sarunas, lai organizētu ērtāku pasažieru satiksmi no Rīgas lidostas. Sākotnēji plānots sabiedriskā transporta pieturvietu pārcelt tuvāk lidostas izejai.
Biežākus reisus, tostarp arī nakts stundās, uzņēmums gan pagaidām vēl nesola, jo tādā gadījumā jālemj par lielāku finansējumu, lai pašvaldībai atmaksātos arī nepopulāro reisu organizēšana.
Vienlaikus domnieki norādīja, ka sabiedriskā transporta mugurkauls ir tramvajs. Tiekot pastiprināti strādāts arī pie 7. maršruta tramvaja līnijas sakārtošanas atbilstoši zemās grīdas prasībām. Tieši zemās grīdas tramvaji varētu paātrināt pasažieru iekāpšanu, izkāpšanu, līdz ar to palīdzot uzlabot pilsētas transporta asinsriti.