Dienas ziņas

Meklē veidus skolotāju skaita palielināšanai

Dienas ziņas

Dienas ziņas

Kļūdas "Rīgas satiksmes" informatīvajos ekrānos

Rīgas pieturās uzstādīs jaunus elektroniskos tablo un nomainīs esošos

Tūristiem un citiem Rīgas viesiem, kas pārvietojas ar sabiedrisko transportu, ļoti noderīgi ir elektroniskie tablo, kas parāda, kāda maršruta transports pēc cik ilga laika atbrauks. Taču daļa no tiem ir novecojusi un vairs nerāda nekādu informāciju. "Rīgas satiksme" drīzumā plāno nomainīt šos tablo un uzstādīt arī jaunus.

Informācija nav pieejama, nepareizs pulksteņa laiks vai tumšs ekrāns – tāds ir tablo informācijas saturs dažās no Rīgas sabiedriskā transporta pieturām. Lielie tablo uzstādīti pirms apmēram 11 gadiem, un tādu pilsētā ir apmēram 10.

Rīgas iedzīvotājiem par situāciju viedokļi atšķiras.

"Protams, ka slikti, tas ir slikti. Es gribu zināt, cikos būs autobuss. Nu diemžēl nav, nu ko darīt."

"Es varu pateikt, ka es pirmo reizi to redzu, jo parasti es skatos [sarakstā] pieturvietā."

"Tagad ar transportu ļoti slikti, es braucu šodien no Mežciema, un tur bija tikai viens trolejbuss. Iepriekšējais neatnāca, bet tablo bija norādīts, ka tas būs."

"Man netraucē, es varu paskatīties, kas rakstīts uz tiem dēlīšiem."

Lielie tablo allaž rādījuši atiešanas laiku pēc grafika, nevis faktisko situāciju pēc tiešsaistes datiem. Patlaban tie nerāda nekādu informāciju, jo tie ir tehnoloģiski novecojuši. Pašvaldības uzņēmums "Rīgas satiksme" plāno tuvākajā laikā tos mainīt pret jauniem.

"Es ceru, ka šī gada pirmajā ceturksnī tiem vajadzētu būt. Es ceru, ka kādā brīdī ziema pavisam atkāpsies un mēs arī veiksmīgi varēsim tos nomainīt," sacīja "Rīgas satiksmes" sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Baiba Bartaševiča-Feldmane.

Tiks nomainīti visi 10 tablo, kas ir savu laiku nokalpojuši, kā arī uzstādīs vēl 50 jaunus, piemēram, 5. un 7. tramvaja līnijā. Tie tiks uzstādīti pieturu nojumēs līdzīgi tiem, kas redzami jau tagad.

Vēl viena problēma ir ekrāni pašā sabiedriskajā transportā. Arī tie bieži ir tumši, nerāda pieturas, informācija ir iestrēgusi.

             "It kā netraucē, ceļš ir pierasts. Ja brauc svešs cilvēks, kuram nav pazīstams maršruts, tiem varbūt traucē," sacīja rīdziniece Vanda.

             "Ne visiem ir internets, ne visiem ir telefons, un tad pieturas var redzēt, kurās pieturēs autobuss. Nu, tā ir liela problēma," sacīja rīdziniece Santa.

Uzņēmumā "Rīgas satiksme" tas tiekot risināts. Ekrānu kļūmju iemesls ir programmu neatbilstība starp transportlīdzekļu sistēmām un uzņēmuma informācijas sistēmām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti