Aizliedz gājēju kustību pāri Rīgas apvedceļam krustojumā ar ceļu Plakanciems–Ķekava

No šīs nedēļas ir aizliegta gājēju un citu mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku kustība pāri Rīgas apvedceļam (Salaspils–Babīte) (A5) krustojumā ar vietējo autoceļu Plakanciems–Ķekava (V6), informēja "Latvijas Valsts ceļi" (LVC).

Uz autoceļa V6 posmā Plakanciems–Rīgas apvedceļš (A5) pirms apvedceļa (A5) ir uzstādītas barjeras, un atbilstoši ceļu satiksmes noteikumiem kāpt pāri barjerām ir aizliegts.

Pēc jauna Ķekavas apvedceļa divlīmeņu krustojuma izbūves vietā, kur autoceļš V6 no Plakanciema puses pieslēdzas Rīgas apvedceļam, atrodas ieskriešanās josla, bet otrā Rīgas apvedceļa pusē pie pagrieziena uz Ķekavu ir bremzēšanas un ieskriešanās joslas.

Ņemot vērā šīs izmaiņas un to, ka Rīgas apvedceļš ir viens no noslogotākajiem ceļu posmiem Latvijā, ar ļoti intensīvu satiksmi, bija nepieciešamas šādas izmaiņas, skaidroja LVC.

Ja Rīgas apvedceļu nepieciešams šķērsot kājām, to varēs izdarīt pa Rīgas apvedceļa nomales uzbērumu, aizejot līdz tiltam pār Ķekaviņas upi, un šķērsot Rīgas apvedceļu zem tilta.

Lai tas būtu iespējams, tuvākajā laikā tiks izbūvēta laipa gar Ķekaviņas upi, būvdarbus organizēs Ķekavas novada pašvaldība.

Turpmākajos gados, projektējot Rīgas apvedceļa (A5) pārbūvi par ātrgaitas ceļu ar četrām joslām, tiks izvērtēta gājēju plūsma un nepieciešamības gadījumā plānoti arī risinājumi mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem. Vienlaicīgi par piekļuvi dažādiem objektiem un mājām savā teritorijā ir jārūpējas pašvaldībai, paredzot to transporta attīstības plānojumā.  

Rīgas apvedceļu (Salaspils–Babīte) (A5) plānots pārveidot par ātrgaitas ceļu ar divām brauktuvēm, pašlaik tiek izstrādāts projekts A5 ceļa posma P85/Jaunā Daugavas tilta mezgls–Ķekavas apvedceļš izbūvei par ātrgaitas ceļu, projektam jābūt gatavam līdz 2025. gada beigām.   

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti