Zemās grīdas tramvaja apkopes un remonta cehs izmaksā 8,7 miljonus latu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 10 gadiem.

„Rīgas satiksme" nodevusi ekspluatācijā zemās grīdas tramvaja tehniskās apkopes un remonta cehu, kas atrodas Rīgā, 5.tramvaju depo teritorijā. Jaunais cehs aprīkots ar visu nepieciešamo tehniku šo darbu veikšanai, informēja „Rīgas Satiksmes" pārstāvis Viktors Zaķis.

Jaunā ceha būvniecība izmaksāja 8,7 miljonus latu. Finansējums ceha būvniecības ir izmantots no zemās grīdas tramvaja ieviešanas projekta realizācijai paredzētiem līdzekļiem. Ceha garums ir 102 m, tur ierīkotas trīs sliežu ceļu līnijas. Cehā apkopi vai remontu var veikt vienlaicīgi līdz pat sešiem zemās grīdas tramvajiem.

Vienā no līnijām ir uzstādīta speciālā pēc individuālā pasūtījuma izgatavotā zemās grīdas riteņpāru virpa, uzstādītās speciālās paceļamās platformas, kas ir paredzētas personāla ērtākai piekļuvei pie tramvaja agregātiem, kas izvietoti arī uz tramvaja jumta. Cehā paredzēts veikt tramvaju apkopes un nepieciešamos remonta darbus atbilstoši ražotāja prasībām. Izbūvēta arī rezerves daļu uzglabāšanai paredzēta ietilpīga noliktavas telpa. Ceha darbiniekiem ir nodrošinātās arī ērtas biroja un sadzīves telpas. Jaunais cehs atbilst visām mūsdienas prasībām gan no būvniecības tehnoloģijas viedokļa, gan aprīkojuma ziņā.

Jaunā ceha būvniecība bija paredzētā zemās grīdas tramvaja ieviešanas pirmā posma ietvaros, un tā būvniecība tika uzsākta 2012.gada sākumā. Būvdarbi ir veikti 3 kārtās.

„Rīgas satiksmei" kopumā ir 26 zemās grīdas tramvaji. 20 no tiem ir trīs sekciju zemās grīdas tramvaji, kuri ir 31,4 metrus gari ar maksimālo pasažieru ietilpību 318, un 6 četru sekciju tramvaji, kuri ir 41 metrus gari ar maksimālo pasažieru ietilpību 432. Visi tramvaji ir aprīkoti ar automātiskām durvīm pasažieru iekāpšanai un izkāpšanai, un tie ir ražoti Čehijas rūpnīcā „Škoda".

Visi tramvaji ir pieejami pasažieriem ar kustību traucējumiem, tostarp personām ratiņkrēslos. Lai atvieglotu pasažieru nokļūšanu salonā bez pieturvietas platformas palīdzības, pie priekšējām pasažieru durvīm ir iebūvēts manuāli darbināms hidrauliskais pacēlājs ar saliekamo platformu. Platformu var nolaist līdz brauktuvei.

Visas tramvaja sastāvdaļas ir projektētas un paredzētas ekspluatācijai pie ārējās vides temperatūras no -400C līdz 400C.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti