Bagarēšanas darbi kopumā ilga desmit dienas, un to veica Beļģijas uzņēmumam "Jan de Nul" piederošs kuģis "Pedro Alvares Cabral", norāda šī projekta attīstīšanas kompānijas "Alexela" un "Infortar".
"Jūra tagad ir gatava uzņemt lielus kuģus, un kā nākamo soli mēs sāksim pietauvošanās piestātnes celtniecību, kuru paredzēts pabeigt līdz 1. septembrim. Par cik bagarēšanas darbi noritēja ātrāk, nekā plānots, mēs esam mazliet apsteiguši grafiku," norādīja "Infortar".
Termināļa projektu Paldiskos attīsta Igaunijas uzņēmums "Alexela", un aprīlī tam pievienojās investīciju kompānija "Infortar", kurai pieder 40% prāmju operatora "Tallink Grupp" akciju.
Paldisku termināli iecerēts pabeigt divās kārtās. Pirmajā kārtā paredzēts izbūvēt piestātni un savienojumu ar starptautisko cauruļvadu "Balticconnector", kā arī organizēt peldošā LNG termināļa nomu, bet otrajā – izveidot pastāvīgu termināļa risinājumu. Infrastruktūra, ko domāts pabeigt šoruden, izmaksās 40 miljonus eiro.
Termināli Paldiskos izmantot dabasgāzes piegāžu saņemšanai iecerējusi arī Latvija.