Pērn koncerns pārvadājis 60,5 miljonus tonnu kravu.
Prognozēto peļņu 13 miljonu latu apmērā plānots, ka valsts kā akcionārs vēlēsies saņemt dividendēs.
Savukārt pārējo peļņu uzņēmums plāno ieguldīt investīciju projektos infrastruktūras attīstībā otrā sliežu ceļa Skrīveri-Krustpils būvniecībā, šķirošanas uzkalna modernizācijā, kā arī jaunu peronu izbūvē.
Šā gada pirmie mēneši parāda, ka kravu pārvadājumu apjomi krītas. Kā norāda satiksmes ministrs Anrijs Matīss, tas ir objektīvu iemeslu dēļ, tādēļ nākotnē nopietni jādomā par jaunu tranzīta kravu piesaisti.
"Mēs redzam skaidru tendenci, ka daudzas Krievijas kravas pāroerientējas uz ostām. Bet tranzītkoridorā kravām no Kazahstānas, Turkmenistānas, Azerbaidžānas un Ķīnas mēs varam piedāvāt ļoti konkurētspējīgus nosacījumus, un esam jau iezīmējuš perspektīvus un pozitīvus sadarbības virzienus," sacīja Matīss.
Pērn LDz attīstībā tika veiktas lielākās investīcijas kopš 2007.gada, kas sastādīja 95 miljonus latu un kļuva par pamatu kā pagājušā gada sasniegumiem, tā arī uzņēmuma nākotnes izaugsmei, tāpēc LDz plāno turpināt īstenot apjomīgu investīciju programmu ar mērķi palielināt dzelzceļa caurvedes spēju, pārvadājumu drošību un līdz ar to arī uzņēmuma konkurētspēju.
Latvijā valsts nepiedalās dzelzceļa infrastruktūras uzturēšanas finansēšanā, tādēļ konkurētspējas stiprināšana LDz ir liels izaicinājums. Intensīvā investīciju programma būs nopietns ieguldījums konkurētspējas stiprināšanā starptautiskā mērogā, tādēļ ir ļoti būtiski, lai uzņēmuma lielākā peļņas daļa tiktu investēta dzelzceļa infrastruktūras attīstībā.