Stāstot par brīvostas prioritārajiem darbiem, Zeltiņš norādīja, ka būtu jāpalielina konteinerkravu un ģenerālo kravu plūsmas, lai mazināju atkarību no beramkravām. Vienlaikus viņš cer, ka šādu kravu plūsma no Krievijas pilnībā neizsīks, jo Rīgas ostai ir savas priekšrocības un tā var konkurēt ar cenu, attālumu un arī servisu.
Viņš arī uzsvēra, ka ostas darbu nosaka ģeogrāfiskā atrašanās vieta, kas definē kravu plūsmas. Rīgas osta ir tranzīta ceļš no austrumiem uz rietumiem, un tāpēc nozīmīga ir Ķīnas kravu tranzīta piesaiste. Tas gan neesot ne viegls, ne ātrs process.
Tāpat starp darba prioritātēm Zeltiņš minēja Krievu salas projektu, kurš ir jāpabeidz.
Ziņots, ka šā gada pirmajos sešos mēnešos Rīgas ostā pārkrauts 17,5 miljoni tonnu dažādu kravu, kas ir par 4,1% mazāk kā pērn pirmajā pusgadā. Vienlaikus pusgadā pieaudzis konteinerkravu apjoms, kas bijis augstākais pusgada rezultāts ostas pastāvēšanas vēsturē.