Lai gan tādas kompānijas kā "Disney", "Warner Bros Discovery", "Comcast" un "Paramount" ir lielākie Amerikas izklaides industrijas uzņēmumi, kas plānoja iegūt jaunu ieņēmumu avotu, tiem tā arī nav izdevies izkonkurēt "Netflix" video straumēšanas biznesā.
Lielo amerikāņu izklaides un mediju kompāniju ieguldījumi savās straumēšanas platformās neatmaksājās un radīja kopējos zaudējumus 5 miljardu ASV dolāru apmērā, lēš laikraksts.
Šobrīd šie uzņēmumi saskaras ar nopietnām grūtībām un apsver iespēju samazināt izmaksas un apvienoties ar citām straumēšanas platformām.
"Izklaides industrija, mēģinot nostiprināties straumēšanas biznesā, pēdējos četrus gadus ir pavadījusi, tērējot kā piedzēries jūrnieks ostā. Tagad ir iestājušās paģiras, un ir jāapmaksā bāra rēķins," atzīmēja analītiķis Maikls Natansons.
Savukārt "Netflix" straumēšanas platforma turpina strādāt ar peļņu, un tās ieņēmumi pēdējā ceturksnī pārspēja Volstrītas cerības.