Aktīvisti mudina paplašināt reklāmdevēju izsludināto «Facebook» boikotu

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem un 5 mēnešiem.

Aktīvisti mudina paplašināt reklāmdevēju izsludināto „Facebook” boikotu arī Eiropā. Vairākas lielas kompānijas ir jau apturējušas jebkādu reklāmu šajā sociālo mediju platformā, jo uzskata, ka „Facebook” nedara pietiekami, lai cīnītos ar naida runu un neiecietības izplatīšanu.

Aktīvisti mudina paplašināt reklāmdevēju izsludināto «Facebook» boikotu
00:00 / 00:52
Lejuplādēt

Tomēr lielākoties reklāma ir apturēta tikai ASV teritorijā.

Pēdējo nedēļu laikā vairāki pazīstami uzņēmumi ir nolēmuši apturēt reklāmas izvietošanu „Facebook”. Tādas kompānijas kā automobiļu ražotājs „Ford” un rotaļlietu gigants „Lego” ir pilnībā apturējuši reklāmas izvietošanu šajā platformā. Tomēr korporācija „Uniliver” ir izņēmusi savu produktu reklāmu tikai ASV teritorijā.

Tas tiek skaidrots ar īpaši sakaitēto gaisotni, kas pirms novembrī gaidāmajām prezidenta vēlēšanām valda šajā valstī.

Līdz ar to, kā norāda aktīvisti, šī kampaņa pagaidām nav radījusi „Facebook” pietiekami lielus finansiālos zaudējumus, lai piespiestu nopietni rīkoties. Tādēļ, lai „Facebook” pārtrauktu pelnīt no naida un neiecietības izplatīšanas, globāliem koncerniem būtu jāpārtrauc reklāmas izvietošana šajā platformā arī Eiropā.  

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti