Tomēr lielākoties reklāma ir apturēta tikai ASV teritorijā.
Pēdējo nedēļu laikā vairāki pazīstami uzņēmumi ir nolēmuši apturēt reklāmas izvietošanu „Facebook”. Tādas kompānijas kā automobiļu ražotājs „Ford” un rotaļlietu gigants „Lego” ir pilnībā apturējuši reklāmas izvietošanu šajā platformā. Tomēr korporācija „Uniliver” ir izņēmusi savu produktu reklāmu tikai ASV teritorijā.
Tas tiek skaidrots ar īpaši sakaitēto gaisotni, kas pirms novembrī gaidāmajām prezidenta vēlēšanām valda šajā valstī.
Līdz ar to, kā norāda aktīvisti, šī kampaņa pagaidām nav radījusi „Facebook” pietiekami lielus finansiālos zaudējumus, lai piespiestu nopietni rīkoties. Tādēļ, lai „Facebook” pārtrauktu pelnīt no naida un neiecietības izplatīšanas, globāliem koncerniem būtu jāpārtrauc reklāmas izvietošana šajā platformā arī Eiropā.