Neilgi pēc Krievijas atkārtota iebrukuma Ukrainā "Decathlon" paziņoja par aiziešanu no Krievijas tirgus. Šī gada oktobrī uzņēmums 60 Krievijas veikalus pārdeva kompānijai "Desport", tādējādi iezīmējot tā darbības pārtraukšanu valstī.
"Taču tā tas patiesībā nemaz nav," teikts ziņojumā.
Pēdējās nedēļās "Decathlon" ļoti piesardzīgi turpinājis piegādāt "Desport" zīmolu "Quechua", "Wedze" un "Kalenji" produktus, vēstī "Disclose".
Atsaucoties uz iekšējiem dokumentiem, videomateriāliem un bijušo darbinieku liecībām, "Disclose" norādīja, ka "Decathlon" izveidojis "plašu sistēmu, lai slēptu savu eksportu kā daļu no piegādes līguma ar "Desport", izmantojot čaulas uzņēmumu Dubaijā un Singapūrā bāzētu meitasuzņēmumu.
"Disclose" raksta, ka ar "Desport" noslēgtā piegādes līguma vērtība ir vismaz 12 miljoni dolāru.
"2023. gada vasarā uzzināju, ka "Decathlon" vēlas turpināt savu produktu pārdošanu Krievijā," "Disclose" citē kādu informācijas avotu, kas nesen uzņēmumu pametis. "Es uzreiz sapratu, ka tas ir slepens projekts."
Lai apmierinātu Krievijas pieprasījumu, "Decathlon" novirzījis daļu savas produkcijas, kas sākotnēji bija paredzēta Eiropas Savienības tirgiem, un palielinājis ražošanu Āzijas rūpnīcās, teikts ziņojumā.