"Reebok" 2004.gadā iegādājās uzņēmumu CCM, taču "Adidas" divus gadus vēlāk nopirka jau apvienoto kompāniju. Jau 2013.gadā "Adidas" centās pārdot "Reebok-CCM" par 150 miljoniem dolāru, taču neveiksmīgi.
"Adidas" novembrī prognozēja, ka "Reebok-CCM" apgrozījuma pieaugums 2015.gadā būs tuvs 10 procentiem. Tomēr uzņēmumā vēlas "Reebok" zīmolu atsaistīt no komandu sporta spēlēm un atgriezties pie saknēm, vairāk pievēršoties veselīga dzīvesveida produkcijai.
Janvārī "Adidas" paziņoja par "Rockport" apavu zīmola pārdošanu, bet augustā informēja, ka apsver iespēju pārdot arī savu golfa inventāra nodaļu "TaylorMade". "Adidas"galvenā izpildamatpersona Herberts Hainers noliedza iespēju pārdot "Reebok" zīmolu, lai gan arī tādi aicinājumi bija, taču uzņēmums nevēlas šķirties no plaukstošās veselīga dzīvesveida nozares tirgus.