Latvijā radītā lietotne «Solfeg.io» uzvarējusi starptautiskā mūzikas tehnoloģiju konkursā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Jūnija pirmajā nedēļā Parīzē noskaidroti mūzikas industrijas tehnoloģiju konkursa “Midemlab 2020” uzvarētāji. Kategorijā “Music Creation & Education” (“Mūzikas radīšana un izglītība”) uzvarējusi Latvijā radīta mūzikas mācību lietotne “Solfeg.io”, medijus informē "Solfeg.io" pārstāvji.

Konkursā, kurā līdz šim ar uzvaru debitējuši tādi plaši pazīstami industrijas pārstāvji kā “Soundcloud”, “Kickstarter”, “The Echo Nest”, šogad tika iesniegti vairāk nekā 200 pieteikumi no 49 valstīm, tostarp pirmo reizi konkursā pārstāvēts uzņēmums no Latvijas.

Mūzikas mācību lietotne “Solfeg.io”, kas palīdz bērniem un jauniešiem apgūt mūziku, kopā dziedot un spēlējot populāras dziesmas, starp 20 konkursa finālistiem uzvaras laurus plūca kategorijā “Music Creation & Education”, kurā līdztekus tika nominēti jaunuzņēmumi no ASV, Indijas un Francijas. Konkursā noskaidroti uzvarētāji arī kategorijās “Music Distribution & Discovery”, “Music Marketing & Data/Analytics” un “Live Music Experiences”.

“Mēs, Solfeg.io komanda, neatlaidīgi strādājam pie tā, lai mūzikas apgūšanu padarītu par patiesi aizraujošu procesu, izmantojot digitālo tehnoloģiju sniegtās iespējas.

Iekļūšana MIDEM finālā jau bija apliecinājums tam, ka mūsu ieguldītais darbs tiek novērtēts ne tikai mūzikas skolotāju un skolēnu vidū, bet arī pamanīts milzīgajā pasaules mūzikas industrijā.

Uzvara konkursā viennozīmīgi ir liels gods – tā pierāda mūsu spēju radīt inovatīvu produktu, kas var izmainīt to, kā bērni un jaunieši apgūst mūziku visā pasaulē,” par sajūtām pēc konkursu rezultātu izziņošanas stāsta “Solfeg.io” izpilddirektors Toms Rusovs.

Konkursa laikā 20 finālisti iepazīstināja ar savu uzņēmumu un tā radīto risinājumu starptautisko mediju un investoru žūriju, kuras uzdevums bija nominēt četrus uzvarētājus – pa vienam katrā konkursa kategorijā. Laureāti balvā ieguva bezmaksas juridiskās konsultācijas pie viena no vadošajiem nozares juristiem – Džefa Lībensona (Jeff Liebenson), sabiedrisko attiecību konsultācijas mūzikas un tehnoloģiju komunikācijas un pasākumu aģentūrā “Rock Paper Scissors”, mārketinga konsultācijas aģentūrā “Kuack Media”, kā arī mentoringa sesijas inovāciju uzņēmumā “The Lynk”, individuālas tikšanās ar riska kapitāla grupu “Plus 8 Equity”, kā arī citas jaunuzņēmuma attīstībai nozīmīgas balvas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti