Pirmo reizi komponista un literāta Marģera Zariņa daiļrades izcilākie skaņdarbi pēc nacionālās ierakstu kompānijas "Skani" iniciatīvas ierakstīti kompaktdiska formātā autoralbumā "Kremerata Baltica. Marģeris Zariņš".
Latvijas Mūzikas informācijas centra un nacionālās ierakstu kompānijas "Skani" vadītājs Egīls Šēfers uzsver: "Marģeris Zariņš – viņš ir tik ilgi gaidījis šo, tas ir pirmais Marģera Zariņa autoralbums, kas aiziet starptautiski! Viņam autorplates ir tikai no 70.–80. gadiem, tie ir veci ieraksti, ļoti labi, bet arhīvā novecojuši ieraksti."
"Tās lielākās grūtības ar Marģeru Zariņu ir tās, ka viņam ir netipiskas instrumentācijas, viņam nav tikai simfoniskais orķestris, viņš ir tāds lipinātājs – tur ir klasiskais kamerorķestris, bet divas ģitāras klāt, kameroķestris, bet saksofoni, tad angļu rags un vēl citi interesanti instrumenti, līdz ar to ir ļoti grūti sakombinēt! Pat "Kremerata Baltica" dabūjām veselu brandžu pūtējus ņemt klāt!" turpina Šēfers.
Ierakstā piedalījās kameroķestris "Kremerata Baltica" diriģenta Andra Veismaņa vadībā, kā arī mecosoprāns Ieva Parša un ērģelnieks Aigars Reinis. Jaunajā albumā ierakstīti skaņdarbi, kas atklāj autora daudzpusīgumu un interesi par dažādu valstu kultūru – piemēram, opusi "Partita baroka stilā", "Carmina antica", koncerti ērģelēm "Concerto triptichon" un "Concerto innocente", kā arī "Četras japāņu miniatūras" Kristapa Pētersona instrumentācijā.
"Šis disks un albums pavērs iespēju daudziem ārzemju ērģelniekiem atskaņot šos darbus viņu koncertrepertuāros visā pasaulē," spriež diriģents Andris Veismanis. "Tie darbi ir ar interesantu paša Marģera Zariņa interesi par dažādām neraksturīgām latviešu tematikām pasaules kultūrā – tas ir klasicisms, tās ir grieķu tēmas, grieķu dzejnieki, kuru darbi līdz mūsdienām tā arī nav saglabājušies, tikai fragmenti."
Komponists Marģeris Zariņš savulaik pats sevi raksturoja šādi: "Daudzu stilu izmantošana – tas arī ir mans stils".
"Marģeris Zariņš – viņš ir viens milzīgs jokupēteris, es tā to redzu.
Viņš ir ārkārtīgi krāsains, kā hameleons, maina sava ādu – te viņš ir barokāli nopietns, te trenc 60. gadu estrādes jokus, te citē senos grieķus un pasmejas par viņiem nedaudz, te pavisam nopietni runā senfranču valodā par nopietnām lietām. Viņš spēj sevi adaptēt un pārmainīt," komponistu raksturo Egīls Šēfers.