"Ezeros" šobrīd līdz ar Miķeli Putniņu (balss, ģitāra) muzicē Kristians Priekulis (basģitāra), Krišjānis Bremšs (bungas) un Rūdolfs Macats (taustiņi).
"Esam runājuši par to, ka būtu jauki kādu dienu arī pieaicināt vēl lielākus spēkus – ka grupā varētu būt arī pūšaminstrumenti vai stīgu instrumenti. Ilgus gadus esam darbojušies trijatā ar Krišjāni un Kristianu, un tagad esam ļoti priecīgi, ka šosezon mums piebiedrojies Rūdolfs Macats, tā ka tagad esam tādā četriniekā," atklāj Putniņš.
"Ezeru" dziedātajām dziesmām allaž ir jaudīgi un iespaidīgi teksti, un daudzu tekstu autors ir arī pats Miķelis Putniņš. Teksta kvalitāte šķiet ļoti svarīga visiem grupas dalībniekiem. "Ja kāds dzied, vārdiem būtu jābūt saturīgiem, tāpēc prieks, ka Miķelim labi izdodas," pauž Kristians Priekulis.
"Man ļoti patīk, kā Miķelis raksta tekstus – viņa dzeja atstāj vietu intrigai un iztēlei. Tas ir ļoti svarīgs aspekts," kolēģi slavē Krišjānis Bremšs.
"Man gan reizēm grūti ar to tekstu rakstīšanu – muzikālās idejas atnāk salīdzinoši raitāk," neslēpj pats Putniņš. "Arī tur gadās krustceļu brīži, bet ar tekstu vienmēr iet ilgāk..."
Paši mūziķi savu jaunāko albumu "Sāls" piesaka kā eklektisku. "Tas eklektisms drīzāk ir tādā ziņā, ka mēs kā grupa pārāk daudz nedomājam par žanriem," stāsta Putniņš. "Man pašam mūzikā ļoti patīk negaidīti pagriezieni – un
man pašam patīk radīt tieši šādu mūziku, lai pārsteigtu sevi arī kā klausītāju, tāpēc albumā ir pāris dziesmu, kur beigas ir pilnīgi citādas. Pagriez stūri un esi pilnīgi citā istabā!
Arī tad, kad klausos citu komponistu mūziku, ļoti novērtēju šādas nianses. Mūzikas rakstīšanā man patīk domāt par katru no dziesmām kā par īsfilmu ar konkrētu dramaturģiju – bieži par dziesmu domāju vizuālos jēdzienos, un man patīk strauja un negaidīta montāža. Var būt pat tā, ka vienas dziesmas beigās skan elektronikas improvizācija, lai gan visa pārējā dziesma bijusi klasiska balāde. Man tas liekas ļoti labs veids, kā strādāt."