Kampaņas laikā zvanīt un saņemt psihoemocionālu atbalstu īpaši aicināti bērni un pusaudži, kā arī vecāki, likumiskie pārstāvji, pedagogi un citi interesenti, kuru jautājumi saistīti ar bērniem un jaunā mācību gada sākšanos.
Lai jaunā mācību gada sākums būtu pēc iespējas vieglāks, Uzticības tālruņa konsultanti sniegs psiholoģisku un informatīvu atbalstu ne tikai bērniem, bet arī pieaugušajiem, kuru jautājumi saistīti ar bērniem. Katru gadu Uzticības tālrunis saņem lielu skaitu zvanu no pieaugušajiem – vecākiem, likumiskajiem pārstāvjiem, pedagogiem, kuriem ir jautājumi vai bažas saistībā ar 1. septembra tuvošanos un bērna gaitām skolā.
Uzticības tālrunis 116111 ir bezmaksas tālruņa līnija, kas ir anonīma un darbojas visu diennakti. Darbadienās plkst. 12.00-20.00 ar Uzticības tālruņa speciālistiem iespējams sazināties, arī izmantojot tiešsaistes konsultācijas (čats) – čata logs meklējams mājaslapā www.uzticibastalrunis.lv vai bezmaksas mobilajā lietotnē "Uzticības tālrunis", vai arī vēršoties pēc palīdzības e-pastā – [email protected].