Raidījumā LPUF vadītāja Ināra Šura pauž, ka katru otro gadu veic aptauju, lai noskaidrotu, kā izmanto vietējos produktus un pārtiku. Patērētājs ir arvien lojālāks vietējai pārtikai, liecina aptaujas rezultāti.
Šogad kampaņā īpašu uzmanību pievērš ēdināšanai un tās kvalitātei skolās un bērnudārzos. Pēc aptaujas rezultātiem 92% vecāku un vecvecāku gribētu sekot līdzi bērna ēdiena kvalitātei, bet
tikai 26% reāli seko līdzi tam, ko bērni lieto uzturā.
Karotītes ir valsts kvalitātes zīme produktiem ar paaugstinātu kvalitāti, kas garantē, ka produkts ir veselīgs un drošs. Slinkiem un steidzīgiem cilvēkiem, ieraugot zīmi uz iepakojuma, ir droši to iegādāties, pauž Ināra Šure.
LPUF sadarbībā ar "OMD Snaphots" 2019. gada jūnijā veiktā sabiedriskās domas aptaujas dati liecina, ka "Zaļā karotīte" un "Bordo karotīte" joprojām ir populārākās un zināmākās pārtikas kvalitātes zīmes. "Zaļo karotīti" zina 92% patērētāju, bet "Bordo karotīti" – 56%. Abām karotītēm ir arī visaugstākā patērētāju uzticība – 67% uzticas "Zaļajai karotītei", bet iedzīvotāju vērtējumā otra uzticamākā ir "Bordo karotīte", kas apsteigusi citas kvalitātes zīmes.
Šobrīd "Zaļā karotīte" ir piešķirta 123 uzņēmumu 532 produktiem, bet "Bordo karotīte" – 51 uzņēmuma 276 produktiem. "Zaļā karotīte" tiek piešķirta produktiem, kuri tiek ražoti Latvijā no vietējām izejvielām un atbilst paaugstinātām kvalitātes prasībām. Savukārt "Bordo karotīti" piešķir produktiem, kuru pilns ražošanas cikls tiek veikts Latvijā, produkts atbilst paaugstinātas kvalitātes prasībām, bet ražošanai nepieciešamās izejvielas var nebūt vietējās.