NASA un «Google» atraduši jaunu planētu

Amerikāņu kosmosa aģentūra NASA, sadarbojoties ar tehnoloģiju gigantu “Google”, atklājusi jaunu planētu, kas atrodas zvaigznes “Kepler-90” sistēmā.

Pēc šī atklājuma kļuvis zināms, ka šīs zvaigznes sistēmā, tāpat kā mūsu Saules sistēmā, riņķo astoņas planētas.

“Kepler-90” sistēma atrodas vairāk nekā divarpus gaismas gadu attālumā no Zemes. Jaunatklātā “Kepler-90” sistēmas planēta ir karsta, akmeņaina planēta, kas savu zvaigzni apriņķo divu nedēļu laikā.

Zinātnieki norādījuši, ka “Kepler-90” zvaigznes sistēma ir līdzīgāka Saules sistēmai, nekā iepriekš domāts. Tai ir līdzīgi izkārtotas planētas, mazākajām esot tuvāk savai zvaigznei. Zinātnieki pieļauj, ka “Kepler-90” sistēmā planētu darbības principi ir tādi paši, kā mūsu Saules sistēmā. Pagaidām gan nav zināms, vai kāda no astoņām “Kepler-90” sistēmā esošajām planētām ir līdzīga Zemei.

Pieņemt un turpināt