"Ask.fm" piedzīvojis lietotāju skaita kritumu no 200 miljoniem pērnajā vasarā, kad tika pārdots uzņēmums, līdz 150 miljoniem ikmēneša lietotājiem.
Uzņēmums cer uz ilgtspējīgu izaugsmi, jo ir saņēmis informāciju, ka tagad šī ir droša vieta, kuru interneta lietotājiem apmeklēt, sacīja "Ask.com" izpilddirektors Dags Līdss.
Viņš neatklāj, cik liela naudas summa samaksāta par "Ask.fm" iegādi, taču atzīst, ka viens no iemesliem bijis ievērojamais tirgus, kā arī samērā līdzīgais nosaukums, kura dēļ sākotnēji tika uzsākts pat tiesas process, kas noslēdzās ar uzņēmuma nopirkšanas darījumu.
Ar šo lietotni, kas ir populāra jauniešu vidū visā pasaulē, joprojām var anonīmi uzdot cilvēkiem jautājumus, sākot no "Vai tu domā, ka es esmu gudrs?" līdz "Kāpēc tu esi tik nepopulārs?"
"Ask.fm" īpašnieki līdz tam bija Oskars Liepiņš, Marks Terebins, Iļja Terebins, Valērijs Vešņakovs, Klāvs Sinka un investīciju aģentūra "RubyLight Technology Limited". Savukārt "Ask.com" ir ceturtais populārākais interneta lapu meklēšanas rīks pasaulē.