Sarmītes auto bija novietots stāvēšanai pie daudzdzīvokļu mājas Jūrmalā. No rīta saimniece secināja, ka mašīnai nolocīts spogulis, sabojāts disks, spārns. Nekāda zīmīte no iespējama vaininieka nebija atstāta.
Sieviete nobildējusi cietušo auto no visām pusēm un nolēmusi vainīgo atrast, izmantojot sociālo tīklu spēku. Ideja attaisnojusies.
“Nepagāja ne pāris stundu, kad man raksta svešs cilvēks, atsūta savu telefona numuru un saka, lūdzu piezvaniet, es pastāstīšu, kas notika ar jūsu automašīnu. Šis cilvēks bija braucis ar 3. autobusu, kas iet virzienā uz Bulduriem,” stāstīja Sarmīte.
Autobuss esot vienkārši nobraucis gar viņas automašīnu, “sākusi signalizācija gaudot, pasažieri viens uz otru paskatījušies, bet šoferis esot turpinājis ceļu”, vīrieša stāstīto atstāstīja Sarmīte.
Sarmīte arī atradusi īsto autobusu, uzņēmumam stāstot, ka tajā esot aizmirsusi savas mantas. “Es to autobusu sagaidīju, ieraudzīju visas skādes, safotografēju. Izsaucu policiju,” stāstīja Sarmīte.
Uzreiz policiju viņa nesauca, jo viņai nebija zināms iespējamais vaininieks.
Kopš negadījuma ir pagājuši nepilni trīs mēneši, un, kamēr policija izmeklēja negadījumu, apdrošinātāji atlīdzību neizmaksāja.
Policijā skaidroja, ka, lai arī no cietušās ir saņemta informācija par iespējamo vainīgo, ir jāiegulda darbs, lai šo faktu pārbaudītu un noskaidrotu, vai tiešām Sarmītes auto apskādēja autobuss.
Savu izmeklēšanu veic arī “Jūrmalas satiksmē”, pieprasot no vadītāja paskaidrojumu, kurā viņš minēja, ka 24.augustā, braucot pa Pliekšāna ielu, viņš nav jutis, ka aizskāris vieglo automašīnu.
Un novembrī policija informēja, ka lēmums šajā lietā ir pieņemts, un par Sarmītes automašīnas sabojāšanu vainīgs ir atzīts autobusa vadītājs. Viņu sodīs administratīvi. Tas nozīmē, ka arī apdrošinātāji izmaksās radītos zaudējumus, lai sieviete beidzot varētu salabot savu auto.