4. studija

Parastā ziņu portālā sexa rotaļļietas piedāvā bez vecuma ierobežojuma

4. studija

Apgaismes stabs nogāžas un sabojā auto. Autovadītajai staba īpašnieka meklēšana izvēršas gara murgā

Par dārgu naudu pirktas traktora riepas nokalpo tikai 15 km

Ar jaunām 220 eiro vērtām riepām nobrauc tikai 15 kilometrus

1998.gadā ražotā traktora saimniece Valentīna šogad noņēmusi 16 gadus lietotās riepas un vietā uzlikusi jaunas. Divas kalpo trīs mēnešus, savukārt citas divas, par kurām samaksāts 440 eiro, izturējušas tikai pusotru mēnesi jeb 15 kilometrus tīrumā. "Man ir sāpe ar traktora kurpītēm," LTV raidījumam "4.studija" stāsta Valentīna, rādot nodilušo riepu protektoru, kurš izskatās tā, it kā saimniece caurām dienām un naktīm uz asfalta ir spolējusi un griezusi tā saucamās saulītes.

"Pirmo reizi man ir šādas riepas, kas pusotra mēneša laikā ir pilnīgi cauras, un speciālisti, kas tās pārdeva, apgalvoja, ka spiediens ir pārtērēts, bet es riepas montēju uzņēmumā, kas ar to speciāli nodarbojas," situāciju skaidro Valentīna.

Riepu montētāji uzsver, ka spiediens ir bijis pareizs un šīs riepas ir brāķis, savukārt riepu pārdevēji tā neuzskata.

"Viņi smejas par mani," rādot labi kalpojušās 15 gadus vecās riepas, stāsta Valentīna. Pēc neskaitāmiem saimnieces zvaniem esot ieradies eksperts no SIA "ReiLat", kas pārdeva šīs traktora riepas un izmērījis spiedienu, kas neesot bijis atbilstošs, proti, 1,8 atmosfēru vietā šis rādītājs bijis 2,5 atmosfēras.

Tomēr iespēja atgūt naudu par šīm riepām ir. "Ja jūs vēlaties saņemt kompensāciju, tad mums šīs riepas ir jāsūta ražotājam izskatīt garantijas pieteikumu, jums tās riepas ir jānogādā pie mums Cēsīs un mēs sūtīsim tālāk ražotājam," telefonsarunā pavēstīja SIA "ReiLat" pārstāvis Andris Vasins.

Tālāk tiks veikta pārbaude un, ja atklāsies, ka riepas ir bijušas brāķis, tad nauda tiks atgriezta un, iespējams, saimniecei kompensēs izdevumus par riepu nogādāšanu uz Cēsīm.

Traktora riepas iegādājas krietni retāk un krietni mazāk cilvēku, bet automašīnu riepu izvēle un nomaiņa daudziem ir visai regulārs notikums. Tāpēc ir svarīgi zināt, kā iegādāties kvalitatīvas riepas, taču to nenosaka ne riepu izskats, ne smarža. Laikā, kad pienācis laiks nomainīt vecās vasaras riepas un iegādāties jaunas ziemas riepas, svarīgi zināt, ka tiks iegādāts kvalitatīvas un drošs produkts.

Pēc riepu protektora īpaši neko nevar pateikt - ir jāvadās no pārdevēja ieteikumiem vai pašam jāskatās internetā riepu testu rezultāti. Brāķis rodas jebkurai precei un jebkuram produktam. Pērkot pazīstama ražotāja produktu zināmā vietā, var samazināt brāķa procentu. Protektora forma un izskats reizēm ir gaumes jautājums, jo vienam patīk gludāka riepa, citam ar iegriezumiem, vēl kādam - vēl citādāka. Šobrīd jebkurai jaunai, rūpnieciski ražotai riepai tiek pievienota uzlīme ar galvenajiem rādītājiem, tostarp pieļaujamo gaisa spiedienu.

Šīs uzlīmes norāda riepas degvielas patēriņa klasi, kā arī to, cik labi šī riepa bremzē uz slapja asfalta un kāds ir riepas trokšņa līmenis. A klase ir visaugstākā, bet G klase viszemākā. Tomēr eksperti uzsver, ka uz šīm uzlīmēm pilnībā nevar paļauties.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt