„Ir tāds numurs 8900 - „Rīgas namu pārvaldnieks” - sazvanīt šo numuru ir grūti, bet, kad sazvana, tas skaita naudiņu no mūsu telefoniem,” raidījumam „4.studija” sūdzas rīdzinieks Juris Ozoliņš. „Visās iestādēs, piemēram, “Rīgas siltumā”, “Latvijas gāzē”, “Latvenergo” avārijas dienestiem un uzziņām ir bezmaksas tālruņi, bet RNP kaut kāda naudiņa jāplēš,” viņš sūkstās.
RNP gan skaidro, ka numurs 8900 neesot maksas. Zvanot uz šo telefona numuru, tiekot ieturēta standarta maksa atkarībā no izvēlētā operatora.
Taču sazvanīt šo numuru tik tiešām nav viegli, un to pieredzējusi arī Ziepniekkalna iedzīvotāja Raita, kurai tas neizdodas jau vairākas dienas. „Trešā diena, kopš viss pludo,” saka Raita, kurai dzīvoklī applūst griesti. „Visu laiku ņem un slauki vienā slaucīšanā. Meita slauka, es pati slauku, visu laiku tek vienā laidā no augšas. Nezinām, kur vērsties - zvanījām 8900, un neviens neatsaucas, visu laiku aizņemts numurs,” atzīst Raita.
Viņa stāsta, ka zvanījusi 21 reizi.
LTV 4.studijas raidījumam tomēr izdodas sazvanīt RNP – tas ir 22.zvans.
RNP pārstāve Santa Vaļuma, komentēdama situāciju, gan pauž neizpratni, kāpēc nav izdevies tik ilgi sazvanīt palīdzības dienestu, jo operatoru, kas pieņem zvanus, ir pietiekami.
Savukārt Raita norāda, ka tajā pašā dienā meistars patiešām ieradies viņas dzīvoklī. Tomēr problēmu uzreiz nav izdevies novērst un būs nepieciešams RNP zvanīt vēlreiz.