Ziņas vieglajā valodā 8. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 8. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 8. maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

NVD direktors atstās amatu

Amatu pametīs Nacionālā veselības dienesta direktors Edgars Labsvīrs.

To viņš paziņoja piektdien, 8. maijā.

Labsvīra pēdējā darba diena Nacionālā veselības dienesta vadītāja amatā būs 31. maijā.

Labsvīrs kādu laiku vēl sniegs informāciju drošībsargājošajām iestādēm par sejas aizsargmasku iepirkumiem.

Par šiem iepirkumiem notiek pārbaudes.

Iespējams, nopirktās maskas neatbilst kādām prasībām.

Attēlā Edgars Labsvīrs
Attēlā Edgars Labsvīrs

Rīgā atvieglo ielu tirdzniecību un vasaras kafejnīcu izveidošanu

Uzņēmēji Rīgā līdz rudenim varēs nemaksāt nodevu par restorānu un kafejnīcu galdiem un krēsliem uz ielas.

Tādējādi Rīgas dome šogad neiekasēs apmēram 500 000 eiro.

Galdiņus un krēslus turpmāk drīkstēs novietot arī, piemēram, pie ziedu veikaliem.

Aizvadītajā diennaktī - Covid-19 gandrīz 20 cilvēkiem

Latvijā ceturtdien Covid-19 atklāja 19 cilvēkiem.

Tas ir vairāk nekā iepriekšējās dienās.

Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.

Analīzes veica 2000 cilvēkiem.

Pirmo reizi slimību atklāja arī Neretas un Riebiņu novadā.

Lielākā daļa saslimušo ir Rīgā.

Atzīmē 75 gadus kopš Otrā pasaules kara beigām

Piektdien, 8. maijā, daudzās Eiropas valstīs atzīmē 75 gadus kopš Otrā pasaules kara beigām.

Plaši pasākumi koronavīrusa dēļ nenotika.

Lielbritānijā bija divu minūšu klusuma brīdis.

Tam sekoja karalienes Elizabetes uzruna.

Debesīs pacēlās lidmašīnas.

Francijā uzrunu tautai teica prezidents Emanuels Makrons.

Bet Vācijas kanclere Angela Merkele un prezidents Franks Valters Šteinmeiers nolika ziedu vainagus Berlīnes memoriālā.

Berlīnes memoriāls ir īpaša piemiņas vieta Vācijā.

ASV bez darba gandrīz 15% iedzīvotāju

Amerikā bez darba palikuši ļoti daudz cilvēku.

Bez darba šobrīd ASV ir gandrīz 15% iedzīvotāju.

Iepriekš tik daudz bezdarbnieku Amerikā bija pirms 70 gadiem.

Šādi ir Amerikas Nodarbinātības ministrijas dati.

Darbu cilvēki zaudē koronavīrusa straujās izplatības dēļ.

EK: ES robežām jābūt slēgtām vēl mēnesi

Eiropas Savienības (ES) ārējām robežām jābūt slēgtām vēl vienu mēnesi - līdz 15. jūnijam.

Tā iesaka Eiropas Komisija (EK).

Citādi ir pārāk liels koronavīrusa izplatīšanās risks.

Martā gandrīz visas Eiropas Savienības valstis aizliedza braucienus uz valstīm ārpus Eiropas Savienības.

Atļauti ir tikai ļoti svarīgi braucieni.

Baltkrievijā prezidenta vēlēšanas rīkos augustā

Baltkrievijā prezidenta vēlēšanas notiks 9. augustā.

Tā piektdien, 8. maijā, nolēma Baltkrievijas deputāti.

Baltkrievijas prezidents Aleksandrs Lukašenko ir amatā vairāk nekā 25 gadus.

Viņš varētu kandidēt arī uz sesto reizi prezidenta amatā.

Pirmo reizi Lukašenko Baltkrievijas prezidenta amatā ievēlēja 1994. gadā.

Viņš Baltkrievijā izveidoja autoritāru režīmu.

Tas nozīmē, ka vara lielākoties pieder vienam cilvēkam.

NHL atcēlusi pasākumus

Nacionālā hokeja līga atcēlusi visus šā gada starptautiskos pasākumus.

Nenotiks arī rudenī paredzētā Kolumbusas „Blue Jackets” spēle Helsinkos.

Uz šo spēli būtu devušies līdzjutēji arī no Latvijas. 

Kolumbusas „Blue Jackets” spēlē latviešu hokejisti Elvis Merzļikins un Matīss Kivlenieks.

Atcelts pasaules čempionāts orientēšanās sportā

Atcelts šā gada pasaules čempionāts orientēšanās sportā.

Tā nolēma Starptautiskā Orientēšanās sporta federācija.

Pasaules čempionāts bija paredzēts jūlija sākumā Dānijā.

To pārcēla uz rudeni, bet tagad atcēla pavisam.

Ir atcelts arī nākamvasar Krievijā paredzētais Eiropas čempionāts orientēšanās sportā.

Nākamā gada Eiropas čempionus orientēšanās sportā varētu noskaidrot maija beigās Šveicē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti